![]() |
joints rollen met shag of?
ik begrijp iets niet. IEdereen gebruikt altijd de inhoud van een sigaret voor het maken van een joint. Maar dat kan toch ook gewon met shag, of niet soms?
En kan het met 'normale' vloeitjes, zoals rizla ofzo? en hoeveel moet dr in..halve gram ofzo i assume? danke...ik ben een beginner;) xSpit |
ik gebruik altijd shag. volgens mij zijn sigaretten alleen maar irritant.
en gewone vloei moet kunnen, maar dat kan ik niet. ik geloof dat je ze dan in een soort L-vorm moet leggen ofzo. en ik doe idd ongeveer een halve gram in een joint. |
standaard shag en lange vloei... gut... k blow de laatste tijd weer meer (n)
|
Citaat:
|
met sigaretten doe ik alleen als ik geen shag heb
|
dus ik moet extra lange vloei kopen...?
*amateur* xSpit |
Citaat:
|
... daarnaast rookt een joint van een lange vloei gewoon veel beter dan zo'n klein kutsjekkie met wat wiet er in.
|
Ik draai echt altijd met peuken,het mengt gewoon beter en t rookt veel beter (omdat t beter mengt). Ik vind het ook lekkerder dan met shag, en een jiont draaien met kleine vloei? das echt kut want teneerste is het geen rijstevloei dus rookt t minder en proef je meer papier..... :( duzzz ik draai trouwens altijd met Smoking Blue dat is echt de beste vloei!!!! Dit alles geld niet alleen voor mij maar me hele vrienden/kennisen groep is het hier wel overeens denk ik. :D
|
Citaat:
En over binnenstebuiten draaien. Zelf kan ik het wel alleen doe ik het meestal niet aangezien ik het wel meer gedoe vind dan binnenstebinnen. Meestal koop ik Smoking Gold, die vloeitjes zijn al ietsje kleiner en dan nog een randje afscheuren en dan scheelt het nog maar heel weinig met binnenstebuiten gedraaid. (y) |
Citaat:
|
gwoon bigvloe en shag
|
Je kan het beter met cigaretten draaien, hierdoor vermengt de wiet zich beter met de tabak, en wordt het beter verspreid. Ook smaken ze dan beter.
|
gewoon GEEN shag/peuken...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mocht je geen lange vloei hebben leg je 2 korte vloeitjes in de vorm van een L en die plak je aan elkaar en zodoende draai je
|
Citaat:
|
Uit sigaret is veel te droog en te fijn en rolt nie lekker.
|
ik gebruik shag, vind de jungles alleen maar lekkerder smaken met shag i.p.v tabak van sigaretten ( ik rook ook niet, blow alleen maar) (blowen als roken :) )
|
Citaat:
wel met de plakranden op de goeie plek natuurlijk t kan ook verkeerd nl... :p *heb daar wel even over gedaan...had ook kunnen komen door de stonedheid natuurlijk hehe * maar smaken verschillen, de een draait liever met shag de ander met sigaret de volgende puur.. binnetsebuiten...normaal.. alles kan.. persoonlijk draai ik liever met sigaret..smoking gold of blue ennuh binnestebuiten gaat nog niet zo heel goed.. maar t word beter.. kwissel af |
met shag is makkelijker draaien in het begin, en ik vind het ook lekkerder om te roken..
Shag vormt ze namelijk een beetje al rond, zodat hij makkelijker dicht te draaien is.. Hoeveel je er in doet.. ligt er ook hoeveel shag je er dus in doet.. het maakt niet zoveel uit.. Als je de inhoud van een klare sigret erin doet, lijkt het lichter te roken, en proef je niet zoveel shag... beetje zelf experimenteren is misschien een ID? |
wtf is binnenstebuiten draaien?
|
oke laatmaar ik zie er al een topic over :o
|
kretek sigaretten door een joint :o
|
Citaat:
|
Citaat:
ik weet niet hoe het met wiet smaakt trouwens |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Achja kretek, toch lekker dat je lippen dan zo zoet smaken. |
ik doe het liever met een sigaret, omdat ik die shagsmaak zo vind overheersen boven de smaak van skunk...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
shag is over het algemeen zwaarder dus haalt het effect van wiet dan een beetje weg, als ik kan kiezen tussen shag of peuk gebruik ik een peuk, na een tijdje hebje dat ook wel door
|
gewoon met gruis draaien...
met peuk is ook chill (y) met sjag is kut (n) |
hier gebruiken we af en toe shag/vaste maar meestal is het toch gewoon puur.....
|
Citaat:
met peuk is kutter draaien omdat de shag niet vast is dus het beste is gewoon met newe verse shag ! |
Citaat:
nog een tip: als je je wiet gaat verkruimelen, verkruimel t dan als de shag eral tussen is (dan worden de thc kristallen ook goed verdeelt over de shag :D ) ik doe er meestal tussen de 5 en 7 euro in have fun |
Sjag vinnik irritant omdat t dan niet goed wil mixen... k gebruik altijd ongeveer de helft van een sigaret...
Sjag heeft trouwens ook wel een wat andere smaak dan gewoon tabak.. maar das mijn mening persoonlijk.. |
dat is geen mening, dat is een feit
|
o... okeej.. bij deze dan :P
Wat trouwens ook wel apart is om een stick met mintsigarette te draaie... maar tis maar chill voor een paar heise... daarna word t niet lekker meer (n) |
die dingen zijn zowieso niet te roken ;)
|
neej k weet t... maar we hadde geen normale peuken meer :P dus voor 1 keertje was t wel okeej ;)
|
standaard Sigaret
|
Vroeger vouwde ik altijd met shag.
Ik rookte laatste weer een jointje met shag, en het smaakte me echt niet, gadverdamme zeg, wat was dát ranzig. Ik hou het op siggaretten. |
peuk.
shag is niet zo lekker. |
eerst allllllllltijd peuken (marlboro medium) en nu meestal nog steeds wel dat, en anders javaanse jongens ¾ shag :o
|
Sigaretten kan ik heel mooi mee draaien, alleen het brandt veel te hard in me keel, en dat is na een hoop jointjes niet meer lekker. Ook brand de tabak veel ongelijkmatiger
en Shag, is fijn, vooral Extra milde shag met Afghaan, echt goddelijk! en dan uiteraard gewoon een ommetje, dan proef je het echt heerlijk!!!! |
Konden we nu maar een poll maken ;)
Draait het fijnst: Sjek/Shag: I Sigaretteninhoud: Puur: Rookt het lekkerst: Sjek/Shag: I Sigaretteninhoud: Puur: Quote--> en vul aan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11. |