![]() |
Golden Sun 2
wie weet wanneer het hier in nederland uitkomt?
|
In de VS was het 17 April. Je kan dus in van die import winkels gaan zoeken of hem zelf importeren.
In nl komt hij derde kwartaal 2003, dus Augustus, september of oktober. Een exacte datum is nog niet bekent voor zover ik weet. |
idd :p
maar het is een saai spel IMO het lijkt te veel op 1 |
Citaat:
als je zo gaat rekenen zijn er niet veel spellen nog goed hè? het is een SEQUEL. think damnit. dan gaanz e er geen platform spel van maken. |
Over een week of 2 heb ik hem :)
|
ik heb hem op mijn emulator en het is best een leuk spel. vooral de dialoogjes. En de vertrouwde puzzels uit 1 zijn er weer. :)
|
moet hebben.....voor in de auto.... mmmmmmmmmm
|
Citaat:
Maar om nou te zeggen dat D II en D I veel op elkaar lijken is echt overdreven. GS I en GS II beginnen zo goed als hetzelfde! Je komt op precies dezelfde manier je eerste Djinn tegen en bllah bllah. ALLES lijkt op GS I Als je nou bv kijkt naar de FF serie... Daar lijkt het gvd niet eens op elkaar (op materia/card games na etc etc ) |
CS lijkt me toch de beste game ooit, voor online spelen dan.
Maar ja tijden veranderen, en de grapics zuigen inmiddels. Ik denk dat de beste online game nu sof2 is. Een game met zeer goede besturingen nooit lag. Wat wil je nog meer? |
Citaat:
GS is op de gba, dus ik snap de vergelijking niet helemaal? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18. |