![]() |
Wat te doen met vis?
Ja kijk het zit zo......
het is uit met mijn vriendin maar die heeft mij ooit een goudvis kado gedaan..... wat moet ik daar nu mee doen? (n) :( ?!?!?! |
Ga hem niet ritueel doodmartelen ofzo, die vis kan er ook niets aan doen. Ik zou zeggen: verzorg hem gewoon tot hij doodgaat, dat gan die vissen toch snel genoeg ;) .
Als je het écht niet aankunt om ertegenaan te kijken dan kun je hem misschien aan een vriend geven om terugbrengen naar de dierenwinkel (ik weet niet of ze daaraan doen, maar je kunt het proberen) Sterkte met het verwerken! |
geef m cado aan je nieuwe vriendin
|
Citaat:
Sterkte iig. |
Door de wc spoelen. Een mooi symbolisch gebaar.
|
Citaat:
|
ik zou hem eigenlijk vrijlaten(in de maas ofzo), ik vind het namelijk vreselijk zielig die beesten in zo'n kommetje, maar als je dat doet dan gaat ie dood.. dus in de vijver dan maar..
|
Waarom zou je iets met die vis moeten doen? Verzorg hem gewoon...
|
Tsja, moeilijk. Maar het probleem is dus de herinnering aan haar als je naar die goudvis kijkt? Als het echt niet lukt moet je het beest naar een dierenwinkel brengen en vragen of ze er nog wat mee kunnen, of cadeau doen aan vrienden/kennissen/familie.
|
Wat boeit dat nou? Hou die vis gewoon...:rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moet helemaal niets doen.
|
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon houden. Of aan iemand geven die dringend behoefte heeft aan een goudvis. |
Eet 'm op, ik heb altijd al willen weten hoe een goudvis smaakt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat moet je doen! |
Citaat:
|
Mja, een vis zwemt ook maar rond in zijn bokaal hè.
Moest het een hamster of een konijntje zijn ofzo dan denk ik dat dat veel pijnlijker zou zijn om elke dag op dat beestje te kijken. |
Naar het asiel brengen.
|
Geef 'm aan de kat, die weet wel raad met die vis. :D
Groetjes, Ripper |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
deze oplossing en die van doorspoelen voel ik wel wat voor..... :D maarja..... ut blijft een vis |
Jee man, staat die vis je zo in de weg of zo?
Gewoon verzorgen dus, die vis kan er ook niets aan doen. |
Citaat:
(Vis: Ze bedriegt je . Hij tegen haar: Het is uit! Zij: Rot dan maar op ook met je kutvis. Whahahahahahha) Deze uitingen van extreme vrolijkheid zijn een teken van onderhuidse depressiviteit die in het algemeen maar enkele etmalen voortduurt maar thans onnoemelijk veel leed kan veroorzaken. |
Citaat:
neej tuurlijk maak ik dat beestje niet dood! |
Citaat:
Ik stem voor rituele verbranding. Of nee, offer m aan de allerhoogste godheid. Maar natuurlijk is gewoon martelen ook een optie. Hier spreekt een rechtgeaarde vegetariër. Dus niet opeten. |
Citaat:
|
elektrocuteren :D
en dan net zo lang laten bakken tot je m kunt eten ;) |
verkopen..
|
Citaat:
|
bij het tuincentrum in zo'n bak gooien
|
sushi?
|
Citaat:
|
Spreek gewoon eens duidelijk wat af met die vis. Zo van: 'als jij niet meer stiekem van de kaas eet zal ik niet meer in je kom zeiken.'
:rolleyes: Jongen, waar maak je je in hemelsnaam druk om? |
7Up er bij gooien werkt altijd leuk :D
|
Alsof hij z'n waarde verliest omdat je niet meer met je meid hebt.
Beetje kansloos om em daarom dood te maken oid. |
wat een gezwam om een vis zeg WHO CARES
|
Uitzetten in een aquarium bij jou in de buurt.
|
Citaat:
|
Citaat:
*zielig* |
:D
vissen zijn :cool: |
vinger haar met de vis!
|
grapje
|
Citaat: