![]() |
Wat spaar jij zoal?
Spaar je wat? Spaar je flippo's, wc-rollen, uurwerken postzegels, glazen, blikken ed...or something else?
Ik spaar voetbalsjaals/voetbalsjalen. |
Ik spaar smsjes. En Donald Ducks van Don Rosa. En en en ehm.. verder niets.
|
Ik spaar niets
|
ik spaar cd's ik heb er al 98 legaale dan heh
en ik spaar plectrums van metalbands |
ik spaar vlaggen, ik zoek er nog een van lazio roma
|
Ik spaar Beyblades! :cool:
|
Citaat:
|
Geld natuurlijk.
M'n allerbeste mislukte verzameling. (y) |
Citaat:
|
Ik spaar voetbalsjaals/voetbalsjalen. [/B][/QUOTE] van alle voetbalclubs of van een club?
|
Citaat:
|
Erg origineel: geld. Vroeger spaarde ik automodellen, nu niet meer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik spaar sinds kort van die kleine drank flesjes ( flugel toppertje ed)Ik heb er al 8! ;)
en ik spaar cds daarvan heb ik er nu een stuk of 55 legaal :) |
Bierflesjes, -glazen en -viltjes.
|
Citaat:
van alle clubs: K heb er nu: 3 van ajax 1 Borussia dortmund 1 van PSV 1 Aston Villa 1 van Feyenoord 1 Barcalona 1 FCtwente 1 Inter 2 Go Ahead Eagles 1 Juve 3 Graafschap 1 vitesse 1 utrecht 1ADo den haag Nog niet zoveel dus... |
Ik spaar niks eigenlijk.
Geld zou ik wel willen sparen, maar dat is nou niet direct mijn sterkste kant. |
geld (y)
zwarte kleren vage dingen voor aan mijn schooltas verschillende buitenlandse euromuntjes :) vergeten maar ik spaar ook 1-2-5 muntjes |
Alles wat enigszins te maken heeft met films...
|
geld :P
|
Citaat:
En van die parfum/make-up/zeep monstertjes, brieven, flessen (mooie, geen bierflesjes ;)), en oortjes voor je discman. (heb al 5 stelletjes! (waarvan 4 kapot :o)) |
snot
|
|
south park spulletjes en zeldzame dingen.
Ew ja, en ik spaar onbewust muntjes van 1 eurocent |
theezakjes om te vouwen en schelpen
|
Citaat:
Er zijn geen mooiere flessen dan bierflessen ;) |
Njah,
Ik verzamel ook wel mooi teksten van liedjes, en mooie gedichten... |
Ik spaar echt helemaal niets volgens mij :)
|
tietuh
|
borden (geen etensborden ofzo)
|
niets
|
Passief suikerzakjes...
Niet ik, maar anderen voor mij ;) Doen ze al 10 jaar en ondanks dat ik er nooit naar om kijk staat er hier een grote pot met behoorlijk wat kilo's suiker :D |
Legale cd's en dvd's. En dan vooral special editions, collector's editions en boxsets.
|
Ik spaar niet echt iets, maar voetbal spullen zijn altijd welkom :D :D
|
Citaat:
ik heb nog wel een versleten sok voor je liggen |
Ik spaar kusjes van mijn vriend. Maar raak iedere keer de tel kwijt... Dus ja, dan beginnen we maar weer opnieuw... :D
|
Citaat:
|
nix :o
|
Geld :cool:
|
literflessen van apart bier
audio/videomateriaal van ac/dc (reclame)cd's (om af te spelen en om tegen m'n muur te plakken) geld |
Citaat:
hoeveel heb je er al? :o |
geld... et lukt alleen nie zow erg....
|
nintendo consoles + de belangrijkste spellen
|
$$$$$
|
Vroeger spaarde ik echt alles van katten (als in plaatjes, poster, beeldjes enz enz enz) Gelukkig is dat nu wat minder anders had ik m'n kamer nu waarschijnlijk niet meer ingekund :)
Tegenwoordig spaar ik pinguins (geen idee waar die tik vandaan komt) Ook spaar ik net als veel anderen geld en ik het lukt nog aardig ook :D Oww ja, boeken van Stephen King verzamel ik ook. |
geld :p
|
cd's van maiden (y)
|
Parfum
|
geld :p
pasjes boeddha-beeldjes postzegels (toen ik klein was, ik heb heel m'n verzameling nog wel) ansichtkaarten |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12. |