![]() |
Alan Rickman
Een acteur, dus dat mag wel he? :)
Omdat er nog een paar mensen in het HP2-topic waren die hem :cool: vonden, maar een speciaal topic :P Geweldige acteur imo, en vrijdag komt íe in Die Hard! *blij* :D http://i.imdb.com/Photos/Ss/0177789/2 |
Hij is idd een heel coole acteur! In Dogma is hij ook leuk.
Maar ik vind het vooral :cool: in Robin Hood, Prince of Thieves. Daar kicked hij echt ass gewoon. |
galaxy quest?
|
Hij is gewoon geweldig. Vooral in Robin Hood & Dogma idd.
|
Citaat:
http://www.alan-rickman.nl/rh98.jpg *zien wil* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Poe... *kick* :P
Ontopic: Kent iemand Mesmer? (ook met Rickman, ja). Ik wil zien... :) |
Citaat:
|
Jaaaah, ik ben helemaal gek van Alan Rickman! :D :cool: (y)
Ik vond hem hartstikke goed in de films Sense & Sensibility (als kolonel Christopher Brandon) en in Michael Collins (als Eamon de Valera)! :) Helaas heb ik hem helemaal niet gezien in Die Hard en in Robin Hood: Prince Of Thieves. :( Maar, ik heb wel de clip "Everything I Do (I Do It For You)" van Bryan Adams (da's de titelsong van de Robin Hood film), en daarin kan ik hem hier en daar toch nog zien als de sheriff van Nottingham. :) Trouwens, kennen jullie de band Texas? Die van dat liedje "Inner Smile"? Nou, in hun clip van "In Demand" is Alan Rickman te zien! :D Hij danst daar ook nog eens heel hot en sexy de tango met de lead singer van de groep (Sharleen Spiteri). *kwijl* :D :cool: (y) Dus als je die clip nog niet hebt, download hem dan direct van KaZaA! :) Hier kun je trouwens een paar foto's vinden van de "In Demand" clip: LINK 1 LINK 2 Groetjes, Ripper :) |
*kreeg soort van de slappe lach toen ze het las* jullie enge enge mensen...
en wederom een vreselijk nuttige bijdrage aan dit topic |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We don't like AR bashing. If you don't like him, stay away from this thread and keep your comments for yourself, since this is a thread for AR lovers only.
Ripper ;) |
Hij is extreem ongelooflijk cool in Dogma en verder gewoon goed. Ik heb gesproken.
|
Dogma is die film met jay en silent bob :confused:
|
Citaat:
maar alan rickman is gewoon heel leuk, persoonlijk vind ik z'n stem het leukst :o |
Citaat:
|
*ook*
@Ripper: Mijn Kazaa kan de clip niet vinden :( |
|
Citaat:
|
Citaat:
"How do I know you're an angel?" "Oh, you mean besides the fiery entrance and the expansive wingspan? You people kill me." Metatron heerscht :D |
Citaat:
Hij is goed |
oja, nu herken ik hem
die heb ik op dvd wist niet dat ik zoveel van die man had :o een best onopvallend persoon he.. |
ik dacht toen ik die foto zag dat ik m ergens van kende, maar uit Harry Potter dus als professor Snape :D daar vinnik m wel koel in! kheb dogma ook gezien (wat ik overigens geen boeiende film vond, voor zover ik me kan herinneren) maar ik heb die Alan Rickman daar niet in gezien..of ik kan t me niet herinneren iig ;)
|
Citaat:
Maar als je wilt, kan ik die clip wel voor je branden, hoor, als je me een CD-ROM'tje toestuurt... ;) Lijkt je dat iets? ;) Groetjes, Ripper |
Ik heb me trouwens heel hp zitten afvragen waar ik hem van kende, en dat was dus Dogma..
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat je wat later op de avond moet proberen die clip te downloaden, want dan zijn er meer mensen on-line die hem hebben. :) Groetjes, Ripper |
*groot alan rickman fan*
droogste geest in het heelal (y) |
Citaat:
*edit: Gasp. Oh mijn god, wat een geweldige clip! *grijnst* |
Citaat:
Ripper |
Stoere droge vent :cool:
|
Morgen Die Hard, en volgende week vrijdag Galaxy Quest! :D (y)
|
Oh joy, dus hij doet mee in Die hard? Always good to know..
Maar in vind hem in HP eigenlijk veel leuker dan in andere films.. goddammit, sorrie hoor maar OH MY GOD daar is hij echt zooo sexy.. *drools* Maar goed, kga toch maar eens even die clip downloaden :) Hoe oud is die man eigenlijk?? :D |
Citaat:
|
Citaat:
Oh hoe erg.. ik kick op een man van 57!! *dies from shame* Najah, ik kan er ook niet aan doen dat hij zo damnable sexy is.. in HP tenminste :) Geweldig dat k niet de enige ben die dat vindt.. mn vriendin lacht me elke keer hard uit als ik er iets over zeg :D |
Okeej ik ben bezig met het kijken van die clip and I got one thing to say: * gasp* Woah, hoe lievig! ik schaam me diep! Volgens mij... heb ik last van mn hormonen :D
|
ok, ik noem mijzelf sinds gisteravond trots Alan Rickman fan :D Die Hard was zwaar :cool: (y) (y) :D
|
Uhu, echt geweldig! Maar nu moet ik weer een week wachten op Galaxy Quest.. Dank aan Kazaa voor de clip :P
|
Citaat:
|
WAT!?!?!? Ik had die clip gedownload, maar nu kan ik m nergens meer vinden! Argh!!!
|
Citaat:
Leuk om te lezen :) |
Citaat:
|
Citaat:
*is going to watch the clip for the zillionth time* God, I'm pathetic. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |