![]() |
Flut-gedichtjes
Ik zou willen verwoorden
Mijn wanhoop de diepe pijn die soms ineens in al zijn hevigheid terug lijkt te zijn Ik zou willen schreeuwen opdat jij mij begrijpen zou Ik kijk in je ogen zie die kille blik Wilde dat je je even, gewoon heel even maar, net zo zou voelen als ik ================================== vernietigend ben ik Voel ik de kracht uit mij verdwijnen Ik vecht, ervaar de grote bron van mijn leven En eveneens, ik gil het uit, de wil om op te geven Handen ten hemele Smekend op de grond ik huil bittere tranen daar, waar jij eens stond =========================== Was jij eens mijn leven mijn doel, mijn wil, mijn moed om door te gaan Ben jij nu mijn dood mijn ergste pijn, mijn grootste angst En hoewel jij eeuwen zweeft Zonder te beseffen waarom of waardoor je eigenlijk leeft Besef ik maar al te goed: Eerlijk duurt het langst Ben alles behalve tevreden. Ze lijken allemaal op elkaar, verwoorden niet precies wat ik bedoel. Ik heb niet het gevoel dat het allemaal goed overkomt, maar ja..Ik post het toch maar, wie weet krijg ik kritiek waar ik wat aan heb. |
Derde is het mooiste, behalve de laatste regel...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22. |