![]() |
Kan iemand zien wie dit is? [tekening]
Deze tekening heb ik vandaag gemaakt. Ik denk dat de titel van deze topic wel duidelijk is. Ik vraag me af of er iemand is die haar herkent... Als jullie er niet uitkomen geef ik in ieder geval wel een tip. Ben benieuwd wie het als eerste raadt :p.
http://www.webdeveloping.nl/upload/?8634504089 |
Ik weet het, maar verpest het wel een beetje als ik het meteen zeg. Ik zal je pm-en ;)
|
Ik denk dat ik het ook weet..
|
We allready have a winner :D Je had het idd juist ! am mE :) * 3 dikke kussen voor de winnares en een plaatsje op het ereschavot :D*
@ n0are-deere: Je mag hier gerust raden wie het is. Ik zal het antwoord nog niet prijsgeven en eerst wat laten raden. Dan zeg ik achteraf wel wie het juist had :) |
Amalia van Solms in haar jonge jaren.
|
Jeej jeej! Ja, hij lijkt ook zo goed (y) Echt heel mooi gedaan. Jammer dat ie echt ineens stopt maar volgens mij is dat ook zo op de foto waar je hem denk ik van hebt nagetekend, toch? Echt heel mooi gedaan :)
|
ik heb geen idee wie dat is
maar het is wel een mooie tekening :D |
kdacht dat et die 'scala' was ...
|
Geen idee, maar wel mooi gedaan :)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ook!! |
Ist J.Lo, of iemand vant forum?
|
Citaat:
Citaat:
|
ooh mooi. scala :)
|
lijkt wel op Jennifer Lopez...
maar alst iemand van t forum is weet ik t niet. mooi gedaan btw! (y) super :) |
lijkt op m'n moeder!
|
Citaat:
je moeder.. |
Citaat:
|
OMG:D wat eng om mezelf getekend te zien;) lol....ja dat ben ik dus:)
maar mijn complimenten:P hijs echt mooi geworden:) nou is de foto natuurlijk bewerkt, maar heel goed gelukt zeg...(y) maar hoe kwam je er eigelijk op 't idee om mij te tekenen als ik vragen mag:o enne...jlo? o_0 muhha |
Citaat:
|
heel mooi getekend (y)
|
Citaat:
|
Allereerst iedereen alvast bedankt voor de reacties!
Ben blij dat er zoveel mensen zijn die haar toch herkend hebben :). @ Scala: Neem aan dat het even schrikken is jah, aangezien ik niet eerst om toestemming heb gevraagd of zo :D. Maar ik neem de laatste tijd eerder vrij donkere of net heel lichte foto's om een portrettekening van te maken omdat ik niet zo heel tevreden ben over mn schaduwenwerk. Deze foto was dus ideaal om nog wat op mn schaduwen te oefenen plus het is gewoon een mooie foto met een mooie meid op (en op die laatste uitspraak duld ik geen tegenspraak :D). T was trouwens wel eens een uitdaging om te zien of de mensen hier je zouden herkennen. En zeg nu zelf, anders was je er nooit achter gekomen dat je op J. Lo en op Empyrians moeder (in haar jongere jaren dan waarschlijnlijk :p) leek :D. Btw, als je wil doe ik em je wel cadeau, voeg me in dat geval maar toe op msn, dan probeer ik iets te regelen om hem bij jou te krijgen :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48. |