![]() |
Suicide is painless
Nee, geen zelfmoord topic...haha...maar wel een erg goede song. Ik moet altijd gelijk aan MASH denken, en de Vietnamoorlog. Dan zie ik die helicopters al gelijk voor me. Prachtig! Ik heb nu een cover van dit nummer, het is de versie van de Manic Street Preachers die op de cd Forever Delayed staat. Machtig nummer, echt cool! Al is het origineel ook heel leuk om te horen. Wat vinden jullie van dit nummer en kennen jullie um ook?
|
Uhm....NEE
|
Ik prefereer painless van dead nation.
SUICIDEEEEE IS PAAAAAAAAINLESS. YOU'LL NEVEEEEEER FEEEEEEL A THIIIIIING! :D |
Citaat:
|
geweldig nummer, vooral de manics versie... ik speel die met m'n band ook vaak live
het origineel is ook wel goed, maar ik baal ervan dat ik daar geen mp3 van kan vinden met goede geluidskwaliteit |
Citaat:
|
Citaat:
|
vet nummer!
|
Citaat:
|
Die bandtitel
is zelfmoord pijnloos? ALs je jezelf levend vilt met en vervolgens in kokend water gaat zitten.... Is dat pijnloos? |
Citaat:
niet dat villen/koken, maar toch... op de weg gaan liggen terwijl er net door een megastoomwals nieuw asfalt op 't wegdek wordt geperst lijkt me toch ook pijnlijk. |
marilyn manson heeft daar een enorm goede creepy cover van gedaan op de blairwitch 2 soundtrack
|
Pfff
Om maar eens even heel bevooroordeeld te doen: Nee dat lijkt me nou echt helemaal niks. |
sonde is echt lekker jazzy creepy lekkere luistermuziek
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42. |