![]() |
Slechtvalk
Okee mensen wie kent hier nog meer Slechtvalk?
|
Meer info graag, anders gooi ik hem dicht.
|
Citaat:
|
aan je nick te zien is het white metal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
trouwens, gristenbands heerschen, neem alleen strper nou, die lui zijn toch extreem gaaf, beetje bijbels in het publiek gooien enzo :D
en de muziek roelt ook, soldiers under gods command is gaaf :) |
Nee ik ken slechtvalk niet,
sacred life is btw wel leuk :) |
Slechtvalk is triest, hoe durven ze zichzelf blackmetal te noemen, terwijl ze de gristelijkheid zelf zijn.
OPGEROTH :mad: |
ik ken ze wel, maat vind ze kut
|
Mortification \m/
ook grrrrrrristenen maar wel goede muziekjes. |
Citaat:
|
Slechtvalk is een vogel...maar zeker niet genoeg opgelet op school :p
|
Mensen, het gaat hier over muziek, ik ga er nu een aantal berichten uitgooien, want dat gezever tegen elkaar heeft geen nut.
|
Citaat:
|
nah, fall silent is christ band #1
oeps ff research gedaan "Some of the reviews have somehow labeled Fall Silent as a Christian band, so to clear things up completely, the dedication to Jesus Christ in the cd booklet is a joke! " |
Beetje 13-in-dozijn.
|
Slechtvalk is ruk. En niet eens alleen maar omdat het een christenband is. Dat symphonische gepruttel klinkt voor geen meter.
|
gebeurt er nog wat forumbaas?
|
Citaat:
Hoeveel ggggristenband topics ga je nog openen? |
Wait and see...
god houd van je!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zag vandaag al eerder dat ze een 7" split met Kekal hebben gedaan en ook nog eens op Fear Dark zitten. 'Beetje jammer' dacht ik toen al, maar nu ze Christelijk blijken te zijn en Black/Doom claimen te maken vind het 'helemaal jammer'.
En dan te bedenken dat de slechtvalk de natuurlijke vijand van de duif is; het christelijke symbool voor vrede. |
Ahaha in hun zoektermen op google zit cradle of filth en dimmu borgir, zoeken ze kiddies ofzo?
|
Citaat:
ga anders 's naar de gewonde school ipv de zondagsschool, daar leren ze misschien dat god van de mensen HOUDT. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zal ik dan maar de groeten doen..?? |
Citaat:
kansloos dat je dat gaat checken :D ja, i know, maar ik was door m'n goede argumenten heen, dus ging maar wat zeiken ;) |
DaKonium je hebt mail.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zeg jesusfreak. Vraagje. Waarom post jij alleen topics over grrristelijke bands?
|
Citaat:
|
Deze topic gaat dicht. Het offtopic niveau drijft mij daartoe.
huilen kan op beleidszaken. houdoe |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56. |