![]() |
Marilyn Manson - The Golden Age of...
ik zag er nog geen topic over, dus ik dacht laat ik de gemoederen ff flink oplaaien. :D Het nieuwe album is te downloaden en ik moet zeggen: hij valt me erg mee. Hij's weer wat venijniger dan Holywood en het zit allemaal weer puik in elkaar.
Eens kijken hoe lang het duurt voordat dit verzandt in een nutteloze afkraaksessie. |
ben benieuwd, morgen es dloaden
|
mja moet em ook nog downloaden, wat ik gehoord heb klinkt in ieder geval niet slecht
ik ga sowieso naar manson + hocico in leuven :p |
ik hoef em niet te horen.
|
Vind hem wel ok. Zitten weer van die rare keyboarddingetjes in zoals bij Antichrist Superstar.
|
echt muziek voor pim fortuyn terwijl hij zijn butler anaal penetreert
|
Citaat:
|
Wel benieuwd, maar wacht wel gewoon tot ie uitkomt. Iemand enig idee vanaf wanneer ik hem in de winkel zou kunnen aantreffen?
|
Citaat:
bij www.cd-wow.nl is de gewone cd 15 Euro en Limited Edition + Dvd 19 Euro |
bedankt :)
|
"Eens kijken hoe lang het duurt voordat dit verzandt in een nutteloze afkraaksessie."
De afkraaksessie begint NU. Marilyn Moneyson. yuck. |
Citaat:
|
nog nie veel gehoord...moet uhm nog ff kopen, maar vin de artwork wel weer geweldig...ditmaal is ut gemaakt door de kunstenaar gottfried Hellwein!! gewoonweg geweldig! :D
|
Citaat:
ontopic: zijn dr nog een paar aanraders? |
The Bright Young Things
Ka-boom Ka-boom This is the new shit Vodevil dat sjein wol die loike noemas |
mobscene is ook leuk nummer..puike plaat .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vette cd, nieuw image, nieuwe bassist, Tim Skold van KMFDM,
kortom wordt dikke show op fields of rock. Als het goed is vanaf morgen de Mobscene aan te vragen bij de box. Toch knap hoe die knakker alweer voor de vijfde keer iets totaal anders weet te fabriceren, hoewel deze heeft inderdaad weer wat weg van Anit Christ. Maar de teksten zijn dan weer over ander thema, maar nog steeds erg sterk. Goede nr's zijn : Kaboom Kaboom Slutgarden (S)aint Use your fist and not your mouth |
Citaat:
|
Zit er ook nog wat humor op de plaat?
|
nee.
|
Marilyn Manson is kut en hij is een stomme freak
|
hahahahahaha
|
Citaat:
|
Citaat:
zoja.. dan is de vraag manson in nederland? zowiezo overbodig :D:D |
Citaat:
wanneer |
Citaat:
Brabanthalle Leuven,_Belgium_ dat zou idd wel heel vet zijn :ccol: Ben nieuwe album nu aan het downloaden, ben benieuwd |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben erg benieuwd, mensen zeiken altijd lekker op Manson maar ik vind gewoon dat je niet kan ontkennen dat een album als AntiChrist Superstar gewoon heel erg goed in elkaar steekt, het zijn niet zomaar simpele liedjes.
Ik las al in dit topic dat het weer de AntiChrist Superstar kant opgegaan is en dat lijkt me wel een goeie zaak (y) |
Ik ben al jaren fan van manson, maar ik moet zeggen golden age stelt me teleur.
Nix nieuws, allemaal ongeveer dezelfde songstructuren en geluiden. Andere albums hadden diversiteit en de hardere stukken sloegen in als een bom, nu is het meer zo owja daar heb je er weer een. Ik denk dat het trucje niet meer werkt voor manson, er staan 3 a 4 goeie tracks op maar een goed album nee. |
Citaat:
Heb de nieuwe cd nog niet gehoord, kwacht braaf tot hij in de winkel ligt. Ik ben wel enorm benieuwd. |
Citaat:
Wanneer? Hoe duur? Website? Urm. Ik zal 'ns zoeken op Slsk. |
ik heb de japanse import al meer dan een maand geleden besteld en hij is er nog niet :(
ik wil 'm echt horen wacht nu al sinds de tijd dat ik holywood 2500 keer had geluisterd, en dat was een maand nadat ie uitkwam ongeveer zo wat was die cd goed jammer dat deze nu zonder twiggy is :( twiggy was goed en cool :D :D :D |
oow ik ga maar eens downloaden dan :) ben wel van paln de cd te gaan kopen!
ik ga 15 juni naar Fields of Rock en daar komt ie ook, ben wel benieuwd :) khoop dat t niet al te veel 'horror' is zegmaar...kvind de muziek goed, alleen dat af en toe overdreven gedoe hoeft van mij niet zo, mja hoort er wel een beetje bij natuurlijk, zonder dat gedoe geen MM ;) *jammer idd dat twiggy weg is* |
Oh ja idd, helemaal vergeten dat Twiggy weg is...
Ik vond Holy Wood trouwens helemaal niet zo goed, was m na een maandje intensief luisteren al best wel zat... sindsdien volgens mij niet een keer meer helemaal geluisterd... |
holy wood was geniaal, het was een heel lijdens verhaal..jammer van de wat hardere nummers, mechanical am1mals was inderdaad beter, dat was echt het hoogtepunt van zijn cd's
|
Hij wordt gezien als de bekendste 'Gothic', als je gothic bent dan wordt meestal aangenomen dat je naar marilyn manson luistert, terwijl marilyn manson gewoon soort shock-rock maakt en helemaal niets met gothic te maken heeft, behalve dan dat hij zich kleed en opmaakt als een labiele drugs hippie die zijn moeders make-up heeft gevonden. Wat walg ik van dit ventje. http://www.smilies.nl/pissed.gif
|
Toont dat nog iets van muzikale progressie of diversiteit tov zijn vorige platen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hij is eigenlijk pas echt goed geworden met antichrist superstar, op the last tour on earth bonus cd staan echt hele goeie nummers van hem die echt heel ziekelijk en jazzy klinken!!
|
heb de cd gehoort en hij is goed :)
|
Citaat:
[offtopic] ben met een vriend van me nog steeds op alle mogelijke manieren aan het uitzoeken of twiggy nu drumt bij the murderdolls.....ze hebben namelijk zelfde geboortedatum...zelfde lengte en zien er bijna het zelfde uit...duzzzz.......zeeerrr mysterieus! :D [offtopic] |
Hehe kijk de film Turbulence 3: Heavy Metal en kijk wat je dan nog over shock-rock wil zeggen :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35. |