![]() |
the riplets
weet iemand toevallig hoe hun laatste cd heet ??? en welke nummers daarop staan???
ik ga er vanuit dat dat hun beste cd is, en dan kank die ffkes downloaden;) thanxz |
Nooit ervan uitgaan dat de laatste cd de beste is.
Ze hebben maar 1 echte cd dacht ik, Rock 'n Roll Beat |
klopt, maar de nummers die ze speelden op hun optreden waren wel goed, en dat was nie zo lang geleden dus de meeste zullen wel op hun nieuwe cd staan ;)
(hak er nie bij gezegd ;)) edit: thanxz trouwens |
riplets....tasty....
|
28 June
New Attraction & Vera, Groningen THE RIPLETS BIJ ONS:D |
the riplets suck.
|
the riplets zijn kut.
|
i'll second that.
|
Citaat:
want? |
Hun liedjes zijn zo onorigineel als de pest en simple as fuck....En als t gasten waren geweest hadden ze nooit zoveel suc6. And that my friend...is the truth! Niets ten nadele van hun verder hoor...
|
ow.
ag jah egt orgineel zijn ze niet dat klopt, maar de muziek is op zich wel lekker, en dat voor 8 euro en een gratis cdeetje van internet;) dat moet toch kunnen, da vink ze wel waard! |
De Riplets zijn inderdaad kut.
Maar natuurlijk door de alto's hier goed gekeurd, want ze zijn lekker niet commercieel. Als ze een hit zouden scoren, zouden ze door alto's worden uitgejouwd. Dan is het opeens klote (TE bekend). En mensen die zich aangesproken voelen: kom maar op met die rolleyes!! :cool: |
als je dat zegt zegt dat meer over jou dan over de zogenaamde underground geile alto's
ik hou er van om over trueheid te praten. |
ik vind de riplets geen fuck aan.. heb ze gezien in t voorprog. van jaya the cat in zaandam
|
Citaat:
Hm. Sorry. Stomme ik. (n) |
Citaat:
|
nou en ik blijf nog steeds zeggen: bij gebrek aan beter is het een goed tijdverdrijf!
|
Citaat:
|
Citaat:
Anders open je je oren eens ofzo. |
Citaat:
|
echt retesaaie shit fake ass ramones wijven
|
aardige meisjes, maar muzikaal niet mijn ding. slechte drummers, distroition over de bas, poging tot poppy liedjes...
maar ach het zal mij wat boeien |
Citaat:
jah, als ik een avond in de stad hier ben en de riplets treden op en voor de rest is ruk, jah dan ga ik graag naar de riplets, kan natuurlijk ook naar zo'n apres ski tent gaan maaaaaaaar da lijkt me toch egt naaar helemaal nix!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou ja!!!! nerd
|
dankje :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ok dan zou ik ook naar the riplets gaan... ik ken veel ergers. maar ik moet toch wat te kankeren hebben hier op scholieren
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |