![]() |
wie heeft dit ook: je wil aandacht maar als je in de spotlight staat dan..
schijt je in je broek en sta je mond vol tanden :p
|
Nee, dat heb ik gelukkig nog nooit gehad. ;)
|
ik sta het liefst helemaal niet in de spotlights en als het toevallig wel voorkomt sta ik met een bek vol tanden ja :o
|
Citaat:
|
dat is vrij herkenbaar ja.
|
Ja... maar dat wordt steeds minder.... Zeker toen ik vorige maan in mijn smoking The Twist heb gedanst in een discotheek.
|
Ik in de spotlight :D :
http://www.clubs.nl/ClubsData/45975/incoming/op.jpg http://www.clubs.nl/ClubsData/45975/incoming/op20.jpg Maar ontopic: Als ik dus echt in de spotlights sta heb ik daar geen last van, als ik zing of toneelspeel oid. Maar in figuurlijke zin heb ik er wel last van, als alle aandacht in een gesprek opeen sop mij gericht is of zo... |
Citaat:
jaa doe maar stoer met je dikke tieten |
Citaat:
|
Hou er sowieso al niet van om in de spotlights te staan..
|
euh.. geen idee eigenlijk, het ligt allemaal meer aan me bui dan aan het geval ''spotlight''. Denk ik.
|
Citaat:
Moet ik hier nog serieus op reageren? Of zal ik gewoon 'whahahahahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahhahaa jij bent echt een gefrustreerde puber' doen? |
hehe.
|
Citaat:
|
Nee, hier heb ik weinig last van. Ligt aan het soort publiek of ik me op mijn gemak voel of niet.....
Citaat:
|
ik hoef niet per se alle aandacht, en als het een keer voorkomt lul ik me dr wel uit. vroeger zou ik idd echt met mn bek vol tanden staan jah :o
|
Ehm... eigenlijk wel ja.
Nou... het is meer zo dat ik te erg níet met m'n bek vol tanden sta, waardoor ik woorddelen ga inslikken of juist ga stotteren :confused: |
de beste stuurlui staan aan wal en niet in het spotlight
|
Nee ik schijt dan niet in mijn broek, ik vind het heerlijk :)
|
Citaat:
Ik sta altijd met mn mond vol schijt... ;) |
Ik heb t in een iets andere versie:
ik wil liefde/sex/relatie en als het zo ver komt, ren ik ervandoor. :D |
Citaat:
|
Dat heb ik gelukkig nooit.
Ik ben iemand die niet uit zichzelf heel graag in de spotlights treedt. Ik hou mezelf liever een beetje op de achtergrond, geef wat genuanceerder commentaar en blijf gematigd, dan dat ik meteen het voortouw neem. Maar áls ik daar dan sta en iedereen luistert naar me, dan weet ik ook van aanpakken. |
Ik sta liever helemaal niet in de spotlights nee. En als ik daar dan tóch sta, tegen beter weten in, dan wordt het meestal nog een soort circusact ook... :( :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee heb ik geen last van, ik vind het heerlijk om in de spotlights te staan :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57. |