![]() |
Hoeveel van de volgende kledingstukken heb jij?
hoeveel
-broeken -paar schoenen -truien heb jij? dat vraag k me af.. nuff sed :) |
draagbare of de verwassen & versleten exemplaren? ;)
|
Citaat:
broeken..4 ofzo, maar draag er maar 2 schoenen..4, maar draag er maar 1 truien..ehm genoeg, maar draag er maar 1 :D |
Citaat:
degenen die in je kast liggen te rotten die je noooooit aandoet tellen nie mee :D of vermeld ze apart |
wat ik nog draag dan maar :)
9 broeken, 3 paar schoenen, 10+ truien |
broeken: 5
schoenen: 3 truien: 8 |
3 draagbare/passende broeken, 3 truien, 1 paar kisten. Yeah.
|
wat ik draag:
broeken: 5 schoenen: 2 truien:5 |
Dat weet ik niet uit mn hoofd :|
|
kleding die ik nog pas/draag
19 broeken 19 (was t..?) paar schoenen 14 vesten/truien :o en dan heb ik bijna alles zelf gekocht en dan de shirtjes/tops en rokken nog maar daar hebike cht geen zin in... |
Citaat:
|
Citaat:
|
4 broeken
4 truien 2 paar schoenen heel veel printed t-shirts :D |
stuk of 10 broeken
5 paar schoenen 6 of 7 truien. 25+ t-shirts ongeveer 10 paar sokken en ongeveer net zoveel boxershorts. 5 blousjes (of hoe je het ook schrijft) Oh... Je wou alleen de bovenste 3 weten ;) :D |
Stuk of 10 broeken (waarvan ik er maar 3 of 4 draag)
10 paar schoenen (ditto) 50+ t-shirts (ik heb echt hele stapels. Ziek gewoon) 2 truien (want ik draag alleen maar t-shirts, tenzij het -30 is buiten) |
-broeken - 17
-paar schoenen - 7 -truien - 12 -shirts - 21 |
4x broeken
5x trui achtig 1x schoeneneuh. en dan nog een zooitje tshirts of dingen met knoopjes. |
2 broeken (draag voornamelijk rokken) :o
en van de rest heb ik genoeg, geen zin om te tellen Edit: 3 broeken, waarvan een die bij een pak hoort. Maar dat draag ik helaas nooit meer, beetje te klein :o |
Citaat:
-8 paar schoenen -minstens 30 truien :o |
Citaat:
Schoenen: (Die ik draag) 1, draagbaar 2 Truien: 2 |
Citaat:
|
broeken: 6, maar 4 drie ik draag.
paar schoenen: 10, maar 2 die ik draag (alleen paren trouwens? Ik heb ook nog ergens één exemplaar van. de ander kwijt op Pinkpop :D ) truien: 1, en die draag ik ook nog ns nooit. |
Citaat:
|
ik baseer dit op draagbaarheid
-broeken: 11 -paar schoenen: 4 -truien: 1 ik draag nooit truien, maar ja ik heb er toch maar eentje voor de zekerheid. |
-broeken: 7
-paar schoenen: 6 -truien: 3 wollen met ronde hals, als je dat onder trui verstaat...nog een zootje rugbyshirts en andere vage dingen |
12 broeken
10 truien 35 t shirts ofzo en 4 paar schoenen |
[QUOTE]Shah of Blah schreef op 21-04-2003 @ 21:24:
-broeken: 8-9 -paar schoenen:6-7 -truien4-5 draag weinig truien, maar t-shirts en hempjes en vestjes enzo |
broeken: 3 en een half 0_o
paren schoenen: 1 draagbare truien: geen (hoe trui is dat? :P) truien die helemaal groen zijn geworden van het er elke dag 2 uur mee tomaten plukken: 1 t-shirts: veel :o |
Van wat ik in ieder geval eens in de 2 maanden aan heb:
Broeken: 8 Paar schoenen: 2 Truien: 2 |
Dat zou ik echt niet weten:) bovendien is mn kleding verdeeld over 2 huizen dus zou et geeneens kunnen tellen:P :|
ow wacht, schoenen weet ik wel vanwege een eerder topic:P dankzij het mega aantal van mortischa haha;) euh 5 dus:) |
-broeken: 3
-paar schoenen: 13 :/ -truien: 2 -t-shirts: 12 -longsleeves: 6 (beetje aangevuld) |
wat ik nog draag
schoenen : allstars, vans, nikes broeken : levis x 2, carhartt, chief truien : divided x 2, we das het zoiets |
-broeken (5)
-paar schoenen (2) -truien (3) |
-broeken
+-8 -paar schoenen 3 -truien een stuk of tien truien, bloesjes en vestjes? :confused: en veel shirtjes, hemdjes etc. |
broeken 10+
truien teveel schoenen 14 |
broeken: stuk of 5 oid
truien: 1-2 ofzo, draag altijd blousen of vesten schoenen: uhhh pumas nikes, jocks, bk's, converses, fila's 5 ofzo dus |
broeken:
6/7 rokjes: 3 truien: 6/7 vestjes: 4 schoenen: 1 die ik draag en nog 2 anderen die draagbaar zijn.. |
broeken 7
schoenen 3 truien 3 ofzo? |
broeken 3
truien 2 schoenen 15 paar of meer ik draag meer rokjes en t-shirts, ik heb wel 25/30 panties :) |
Citaat:
1 paar schoenen 8 truien |
ehm stuk of 5 broeken
6 paar schoenen ofzo en 3/4 truien |
hoeveel
-broeken 8 (+ 5 korte broeken) -paar schoenen 6 (+ 1 paar slippers) -truien 8 (+ 25 t-shirts) |
broeken (geen ondergoed): meer dan 32 (lange, korte, pyama, traningsbroeken, overal, fietsbroeken enz)
truien: stuk of 16 t-shirts: 15 of zo schoenen: 9 (inclusief slippers, sandalen, voetbalschoenen enz) sommige kledingstukken heb ik 4 á 5 jaar geleden op de groei gekocht dus pas ik nu nog steeds, vandaar. |
Nu beginnen mensen al hun hele garderobe op te noemen :o
|
Hmm ik vraag me af wat het doel van dit topic is.
|
Geen idee en eigenlijk heb ik ook geen zin om te tellen. :o
|
Als ik doe dan doe ik het goed... zie hier... de hoeveelheid kleding in mijn bezit...
Schoenen: 3 Broeken: 10 Rokjes: 15 Shirtjes/hemdjes: 60 Vestjes/blousjes: 25 Truien: 4 |
-broeken 11 en daarvan draag ik 4 haast nooit
-paar schoenen 1 paar nette schoenen, 3 paar sportschoenen, waarvan ik 2 paar nog draag -truien 6 |
0
|
-broeken 17
-paar schoenen 22 -truien 14 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53. |