![]() |
scheetjes uit je vagina???
hoi allemaal,
ik heb misschien een beetje raar vraagje :( als ik het met mijn vriend heb gedaan en hij in mij is klaargekomen of als hij mij klaar gevingert heeft ofzo en ik dus door 1 van deze dingen nat ben. Dan lijkt het net of ik scheetjes laat maar dit geluid komt uit mijn vagina, het voelt net over er belletjes uitkomen. Is dit normaal??? :confused: willen jullie aub serieus reageren en anders niet!!! dank je!!! (y) greetzzz |
Nou, dat je belletjes hoort rinkelen als je net gekomen bent, dat lijkt me normaal, maar dat ze ook nog uit je vagina komen----nee dat is ook normaal hoor ;P
|
Ja, dan heeft hij er lucht in gewerkt. Verander je houding iets, of doe het wat voorzichtiger.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zover ik weet is het heel normaal.
Is wel grappig of zich :D |
Citaat:
|
Het komt door de hoek waarin hij bij je binnenkomt. Dat moet je even veranderen. En hij trekt je dus open, als het ware, zodat er lucht in kan komen. Als zijn vinger in je zit, en hij duwt die vinger recht naar beneden, dan maakt hij je wijd, en kan er lucht in komen.
Maar het kan geen kwaad. Even persen en je bent de lucht weer kwijt. Het overkomt ons ook wel eens. |
Het is juist leuk :)
Zeker als je als jongen vol blijft houden dat je niet gelooft dat het uit haar vagina kwam(maar het eigenlijk wel weet) :cool: |
dat is gemeen.
|
Citaat:
|
Was het lekker wat jullie deden? Ja? Wat boeit het dan dat er naderhand wat lucht uit je vagina komt? Het kan geen kwaad, gewoon lekker zo laten.
|
Heb ik ook wel eens, maakt toch niets uit? 't Is gewoon lucht wat er uit komt, gewoon eventjes eruit duwen naderhand (je kan 't ook op de wc doen als je dat liever hebt) en klaar is kees...
't Voelt best grappig :) |
Ja, het is idd heel normaal. Wij hebben het zo nu en dan ook weleens. Het komt door de lucht die in je geduwd wordt als hij in je komt en die er daarna graag weer uit wil :)
|
Citaat:
|
nee.. niet koel. gemeen om zo gemeen te doen.. (maar stiekum ook wel grappig..)
|
Citaat:
alle meisjes/vrouwen hebben dat wel eens. het klinkt alleen een beetje genant meestal. maarja je kunt er wel om lachen, zo erg is het nou ook weer niet. :) |
Citaat:
en het voelt ook best grappig :D maar wou ff weten of dat normaal was. bedankt voor de SERIEUZE berichten!!! greetzzz |
"her pussyfart was a work of art" - master fiend, cypress hill
|
Keb dat ook een keer gehad met mijn vriend, we hadden het net op z'n hondjes gedaan, en toen ging ik zitten *whahahha* we moesten wel heel erg hard lachen :p
|
Dat is zeker normaal, heb ik soms ook. Komt gewoon door combinatie lucht-vocht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16. |