![]() |
wat doe jij aan op de meeting?
nou... vertel het me...:)
|
mijn zwarte krijtstreepjes pak met hoge hakken (daarvoor nog ff onder de zonnebank) ;)
|
Ik denk mijn Avril Lavigne-shirtje...met een longsleeve van Zeeman er onder. En dan gewoon een afgetrapte skatebroek erbij, met 10 kettingen er aan. (y) :cool:
|
zwart pak, roze/paarse krijtstreep, bruine schoenen, een das, een onderbroek, een blouse
|
Citaat:
http://www.smilies.nl/dieren/elefant.gif dat is hip!!! ik ga eerst shoppen hoor! Ik weet niet wat ik aan moet! |
ik denk dat ik een donkere broek aan trek. Want we moeten natuurlijk op de grond zitten. En ik wil geen zichtbare vlekken. En staat mijn britney shirt gelijk aan een bandshirt? :cool: maar het moet niet te warm worden hoor, ik wil ook mijn beenwarmers aantrekken:)
http://www.smilies.nl/dieren/elefant.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mn nike air max zitten in de was:(
|
Maar goed, ik neem wel iets te blowen mee, das tenminste ECHT ruig... :cool:
|
Citaat:
Maar goed, dat maakt haar natuurlijk des te gaver! Waardeloos qua uiterlijk én qua kwaliteiten, en tóch beroemd worden...from zero to hero, de ware alto-droom :cool: |
Citaat:
http://www.smilies.nl/dieren/elefant.gif |
ik ben er nog niet helemaal over uit...ik wil graag geaccepteerd worden door iedereen dus ik zat te denken aan:
Een ralph polo en daar een bh over wat madonna is weer hip vuitton tas met buttons en nijntje *hartje* een tweedehands rok met spikes er door heen fluffy beenwarmers en vleugels |
Citaat:
|
Niets, dan ziet iedereen mijn D&G okselhaar, en Gucci bikinilijn
(y) |
ik kom denk ik in het zwart..
|
Citaat:
Ik kom niet, want ik weet niet wat ik aan moet trekken ;) |
Citaat:
|
Gaan mensen nou al bepalen wat je voor een meeting aan doet?
Doe gewoon aan wat je normaal aan hebt, schijnheilig gedoe.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
zwarte hemd, zwarte vhals, zwarte broek , blazertje, witte sneakers.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat moet ik aandoen? Moet je bij deze meeting ook hipverantwoord zijn? :D |
Citaat:
|
Citaat:
bij mij wel :rolleyes: |
The usual..
Zwarte broek Zwarte haartjes (met eventueel ander kleurtje) Zwarte andere kleertjes.. Zwarte accessoires Zwarte nagellak maybe (met eventueel blauw) Als ik er zin in heb of iemand haalt me over Zwarte make up Nou ik ben benieuwd in welk hokje ik gedouwd wordt weer.. alto, metal, gothic, gabber... ik heb het allemaal al gehoord SounD...gaat zo maar eens slapen... |
machtig dit :D
|
kleding
(ff lachen nou) |
Ha-ha-ha-HA-ha-HA :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: jezus wat een dom topic |
Citaat:
|
daar moet ik nog heeel heel lang over na denken
\/\//\// (n) |
Citaat:
|
Citaat:
britt wat is \/\//\// ? WNI weenie? wel erg vergezocht |
Ik doe een rokje aan met een string eroverheen. Das echt ZO erg trendie dat niemand nog weet dat het hot is.
|
Citaat:
nee eigenlijk wist ik niet zo geod wat te zeggen |
Citaat:
Ik trek m'n ruimteschoenen wel aan gewoon om mensen te narren :P puhh |
Ik doe mijn bruine pet op, met schedel
Mijn mooie bruine pak, met ijzeren kruis medailes en een mooie verassingsarmband. En iedereen met een roze driehoekje op krijgt een verassing! |
Citaat:
|
niks natuurlijk!
|
Ik ga naakt, nou goed :rolleyes:
|
Citaat:
:D :D |
wat een domme reacties
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57. |