![]() |
Boondock Saints II
Er komt een vervolg op The Boondock Saints..
http://www.theboondocksaints.com/ voor meer info.. Lijkt me trouwens wel een stoere film.. |
Jammer, op zulke films moet geen vervolg komen, want die kan toch nooit beter zijn dan het origineel
|
't Vervolg is toch zonder Willem Dafoe? Bleh.
|
Citaat:
|
Die pagina deed het nie.
Wanneer komt ie uit dan? |
Citaat:
Denk zomer 2003 |
maanden geleden zag ik al dat ie uitkwam..maar nog niks gehoord, ook nog geen verdere nieuws op andere film sites, maar hij komt wel denk ik, ''geduld is een schone zaak'' ...we hebben boondock saints gelukkig nog
|
Citaat:
Maar mss ook niet.. Bij Alien was bijvoorbeeld deel 2 het beste.. |
Citaat:
|
nou, deel 1 was een machtige film, maar ik vraag me af hoe ze 2 echt supergoed willen maken... zeker zonder william dafoe.
|
De eerste was geweldig.
Een reden voor mij om Boondock II: All Saints Day wel te zien is Billy Connolly |
hmm , waarom moeten ze altijd weer zo commercieel gaan doen met films.. pfft, 2e delen sucken meestal :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja dat snap ik ook :| maar ik bedoel van: goh nog meer winst ! laten we maar weer een 2e deel gaan maken :( |
Beetje raar dat jullie het ERG vinden dat er een deel 2 komt. Ook al is ie slechter dan 1, dan word 1 toch niet slechter?
Ik vond Boondock Saints een coole film! en ik wil best een tweede zien :) jammer dan als ie niet zo goed als de 1e is. Lijkt me toch op z'n minst vermakelijk om naar te kijken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02. |