![]() |
Messenger popup
misschien is deze topic eral maar dan heb ik er overheen gekeken... sorry in dat geval
ik krijg continue een heel irritant popup venster in windows. het is een messenger service venster waarin een hoop. gebla bla staat en ik kan alleen op: "OK" of t kruisje klikken. ik heb kabel, dus altijd internet verbinding... maar ik krijg die schermen meestal als ik niet aan het internetten ben, en messenger ook is afgemeld... hoe kan ik deze tegen gaan? groeten! wim |
Dat is de messaging service van Windows, niet te verwarren met MSN Messenger. Jouw computer staat wagenwijd open, voor crackers maar ook voor spammers. De messaging service wordt door spammers gebruikt je rotzooi toe te sturen.
Beste is om een firewall te draaien, zoals Zone Alarm. |
..of je zet 'm gewoon uit :D
rechter muisknop op "My Computer" Dan klikken op manegement en daar bij services de service "Messenger" uitschakelen |
Scan gelijk even op virussen (gratis online)
|
Citaat:
|
thnx na het in mijn management dinges te hebben uitgezet heb ik ze niet meer gehad! kei erg bedankt!!
groeten |
Dat er nog mensen zijn die geen firewall draaien zeg :rolleyes:
|
Citaat:
Nu heb ik zonealarm.. niet dat dat super is.. maar dat blockt iig wel soortgelijke domme messages en andere narigheid. |
Citaat:
|
Citaat:
vind ikzelf een erg goede :) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dedicated hardware filewalls zijn alleen handig in corporate networks, en ook dan zou ik nog steeds voor een software router gaan. Maar is wel makkelijk, dat wel. Maar veilig is anders. |
Citaat:
die gaan netsend berichtjes standaart niet tegen. en ik kon die instelling daarvoor niet zo snel vinden.. maar nu is het ook opgelost:) |
Citaat:
|
Citaat:
van mij mag, ik sla je iig nu niet in elkaar:) |
Er is een speciaal programma dat dergelijke IP Spam tegenhoudt.
Het programma ( Ashampoo IP Spam Blocker) is gratis te downloaden van www.ashampoo.com (omvang 406 Kb) Succes! Anthony. |
Citaat:
|
sygate is de beste gratis firewall en ook nog beter als de meeste "betaal" firewalls...
Klik hier... Download wel de gratis versie natuurlijk... Die andere is voor professioneel gebruik maar is niets beter maar moet je wel voor betalen... |
Citaat:
En verder is ashampoo echt crap, fijn spam ontvangen op je email.. (ik heb ashampoo.com@spam.**********.nl gewoon were geforward naar hun zelf) |
Citaat:
want andere gaan toch liever voor Agnitum Outpost |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15. |