![]() |
iemand gister teeuwen gezien?
Hans teeuwen was gisteravond (maandag avond) op tv met zijn show "dat dan weer wel" was erg grappig want we hadden de cd van die show al nu met beeld.
t leukste stukkie was nog wel dat ie ging zingen over de bereden politie :D |
Fuck vergeten!
|
ja haha was leuk!
|
ik ben niet echt een ht fan, maar dat van de bereden politie en de jostiband was leuk :D
|
Ik had em ook op cd, maar toch zijn er weer altijd bepaalde stukjes anders. Beste cabaratier naar mijn mening. Ik vond het mooiste stukje dat ie vertelde over zn kind die bij em kwam met zn tekening. Maar bij de bereden politie zitten ook geweldige uitpraken zoals: Helaas......... Pindakaas!!! Dit is pas humor!!!
|
leuk
|
Ik heb de show live gezien, en ik heb m op cd, dus ik had m ondertussen al best vaak gehoord, wat m misschien iets minder leuk maakt om NOG een keer te zien, maar twas wel weer schitterend...
|
is dat een hand? is dát een hand? dit is een hand!
dit is een hark. |
Helemaal opgenomen!
Zeker wel vet. Uiteraard was die zo nu en dan weer goed hard tegenover mensen b.v dat stuk over bepaalde geloven. |
wel grappig, maar sommige stukjes waren echt geen zak aan
|
Citaat:
|
"en dit? is dat de zon? WAAROM LACHT IE?
de zon is bal met LAVA, LAVA LACHT NIET LUL!" heerlijk die vent :D hij was goed, sommige stukken minder (vooral dat zingen) maar voor de rest puik werk (y) |
ik heb hem op cd, en ik vond hem nog steeds goed. Inderdaad sommige dingen waren slecht, maar dat werd weer gecompenseerd met briljante dingen.
|
uiteraard :D :D (y) (y)
TEEUWEN HEERSCHT hij was echt briljant vooral met neuken zonder condooms. Zegt hij: ''ik ga toch ook geen plastic zak over een tv doen'' briljant gewoon. |
Citaat:
|
hans roelst (y) :D
|
:d
|
Ik had 'm al in t theater gezien (try-out) en ik heb de CD al bijna een jaar, en ik vond het heel erg leuk om het beeld er weer es bij te zien. Ik wist namelijk niet meer waarom het applaus op de CD zo lang doorging...nu weet ik 't dus. Kvond t trouwens best grappig toen Hans wegliep en ie die bos bloemen meteen wegflikkerde.
|
Citaat:
dames en heren, dadelijk bij de vara, hans teeuwen met zijn meest recente theatershow 'dat dan weer wel', kijken dus. Kijken! KIJKEN!!! |
Mmmm... 'k Vond het eigenlijk niet leuk...
|
geweldig!
|
Ik heb het denk ik te vaak gekeken/gehoord, ik ken alles al uit m'n hoofd, dan gaat de lol er ook wel af :/
|
In zo'n mooi literair café lekker laten PIJPEN! :D
Hij was wel wat anders dan de cd idd, en nu kon ik eindelijk zien wat ie met die dooie vogels deed en die bewegingen bij de bereden politie :D |
ik heb m gezien en vond de conferance wel okay.
het stuk met de bereden politie was het beste van deze show, verder vond ik t niet echt van de tv af knallen ofzo, dan houd ik toch wan een iets andere soort humor |
Ik vond m echt geweeeeldig. Ik had m al op cd, tis leuk om dr nu ook de beelden bij te hebben :)
|
Ik heb m ook gezien, en hij was echt boeiend. Boeiend, Boeiend, boeiend, interessant, boeiend, boeiend. :D
|
Ik hangde aan zn lippen :D
|
Dat Dan Weer Wel is tenminste een stuk erger dan Trui; meester Van Dijk heeft AIDS, de Jostiband bestaat uit mafkezen... geweldig ;)
|
ik ben rond 23uur in slaap gevallen :rolleyes:
|
Hans Teeuwen was gisteren weer MASTER!!!!!!!!! :p
Vooral met z'n stuk over het zwaaien naar de koningin en de jostiband! Maar ook met dat stuk over die verschillende geloven, met en met z'n muur! Geweldig!!!!!! :D Vind hem altijd al goed, hij komt dan ook uit dezelfde gemeente als mij, BUDEL!!!! :) |
was geweldig :)
|
Citaat:
Jij Barbaar! En wat hebben wij geleerd? Alle vrouwen zijn.......*wacht op 1e reply die het goed heeft* :p |
"Mam, Je raadt nooit wat ik in mn kont had!"
"Bounty? SNickers? Nuts? M&M's?" "Je stopt toch geen M&M'S in je reet!" Flauw, maar wel leuk :) |
Citaat:
|
stukje, wat ik me nog kan herineren is dat van de jostiband, en de tekening van zin wannabe zoontje.
bij dat laaste moest ik toch wel lachen :D |
:d :d :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D hans teeuwen roeleert :D
ik heb t opgenomen.. luister ook vaak via comp *downloaden* vind stukkie van 'alle vrouwen zijn kuthoeren' 'restaurant' 'stoned' echt goed :D maar jah zowat alles van m is goed.... 'god en allah' ook zoiets :d *skon* |
Ik vind Teeuwen normaal gesproken meesterlijk, maar in deze show zaten heel veel flauwe en 'makkelijke' grappen...
Zaten leuke stukken tussen (Tekening zoontje en "Helaas, pindakaas") maar ik vond die grappen over groeperingen beetje erg voor de hand liggen...Niet dat ik ze te grof vind, maar het is zo'n uitgemolken thema... Viel dus best tegen over het algemeen. Wel weer een leuk einde :p |
Citaat:
alle vrouwen zijn gewoon: KUTHOEREN!!!!! |
kheb nog de eerste 30 minuten gemist :(
maar de rest was weer erg :cool: , kende al wel vrijwel alles.. maar vooral bij dat dansen bij 'helaas.. pindakaas' geweldig :D en z'n liedjes waren beter dan ooit, vooral 'alleen' beetje jammer af en toe dat een aantal stukken nogal erg veel op stukken uit andere shows leken (kan zo snel geen voorbeeld noemen), maar toch steeds weer lachen btw, wanneer komt de video/dvd ervan uit? of is deze al uit? (kben slecht geinformeerd) |
"rompompompompompompom, kijk eens hier, ik heb een wortel in m'n kut"
|
@ Battlestar; de DVD is al uit... is geloof ik 'n euro of 25.
|
Citaat:
jahaaaa maar hij heeft op mijn oude middelbare school gezeten. En ik heb les gehad van zn vader :p |
Citaat:
"Kijk eens schat, wat een leuke man. Wil je met hem naar bed? OK, ik wacht hier wel" (y) |
Mijn ouders zouden het opnemen, maar ze vonden het zo grof dat ze de band stil gezet hebben. :mad:
|
Citaat:
Hahahaha... leve de ouders... :D |
Citaat:
'VEEL LEKKERDER DAN HANS! VEEL LEKKERDER DAN HANS!" |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00. |