![]() |
[BAND] Craig's Brother
Ik weet niet of jullie ze kennen, ze zijn namelijk niet erg populair, maar ze maken supergoeie muziek. Vandaar ook dat ik ff dacht van laat ik dit maar eens melden, ik wil wel eens weten wat jullie van ze vinden namelijk. De beste nummers vind ikzelf:
-Dear Charlotte -Back And Forth -Who Am I misschien nog iemand aanwezig hier die ze wel kent? |
Ik ken ze. Vind er niks aan.
|
Ik heb es een keer wat nummers op m'n harde schijf gehad, volgens mij ook dat Who am I... Maar wat ik ervan gehoord heb klonk best vettig ja! (y)
|
Best geinig bandje, jammer dat ze uit elkaar zijn.
|
ik vind ze geniaal
echt serieus de nummers die jij noemde zijn idd erg vet... ze zijn helaas al uit elkaar, maar dat ter zijde |
jah craig's brother is helemaal supergeweldig :)(y)
|
Citaat:
|
Nou nou nou. Geniaal...tis een punkrockbandje.
|
ja maar wat voor eentje... 't klinkt gewoon supervet :) zeker bij homecoming... zitten allemaal van de climaxen in zoals bij One, en Potential... en ook bij lost at sea van die violen en kerkkoortjes enzo echt geen standaard punkbandje
|
Citaat:
|
vette p00p (y)
|
Citaat:
|
muzikaal stelletje, maar kvind 't niet veel soeps.
|
dat nummer van ze over oorlog is mooi
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zijn toch allang uit elkaar :confused:
|
dus?
|
Citaat:
|
Citaat:
dat heeft het wel |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien ervaar ik dat anders? Ik ben soms wat cru en bot. Reden: Soms frustratie/wrange humor/en nog een hoop |
Citaat:
|
Citaat:
nou ga je zeker nooit mee om 3 uur snachts tegen me aan lullen he na die gemene opmerking? ;) |
Erg leuke band. (y)
|
Citaat:
als je ziet hoe die nummers in elkaar zitten echt bij elke regel is de muziek weer anders of zitten er weer loopjes tussen. vette afwisseling, mooie stem :o |
ik ken ze van binnen tot buiten:) ik vind ze echt supergeweldig. En de zanger van craigs brother komt bij PEACEDOG, een evenementje met bands enzo.
|
ze zijn toch niet echt onbekend volgens mij, maar ze maakte inderdaad geweldige muziek. weer eens wat anders
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59. |