![]() |
Love American
Voor de AN/GUTG liefhebbers. De nieuwe 3-song ep is stiekem te koop nu bij de band en Reflections. Gave nummers!
|
we love the hearts
but the hearts love us even more desparate and true, thinking of you borrowed and blue, sinking with you keep loving keep breathing keep living PRATIG!!! |
Pratig arjan? ;) :D
|
ja HALLOOOOO!!!!!
is toch lachen!!! "Picture me in brighter days. With smiles on my innocent face(did you forget me?). I only wanted...to be loved.I only wanted...to be in love...." is ook geniaal en pratig natuurlijk ;) |
jullie zijn GAY
|
Citaat:
|
Klopt.
|
Neuken arjan?
|
en dat komt omdat chicks ALLEMAAL bitches zijn :D
|
exactly.
|
Geweldig natuurlijk.
Bestellen dat ding. Die band heeft mijn eeuwig sympathie. Geweldige muziek en geweldige teksten (please die is echt geniaal) (en nieuw genre, limp-core ;) ) |
Hij is nog niet te bestellen vanwege legale rompslomp (ook geen advertising ervoor) dus je zult je aars naar een show moeten slepen.
|
Citaat:
haha. sukkels :D |
over aarsen gesproken. die siamese tweeling laatst op tv deelden gewoon 1 aars. naar naar naar
|
Die is laag meem :( :mad:
En idd die tweelingen waren echt fucked up. Nog meer fucked up waren die 2 idioten naast ons eigenlijk, maar da's weer een ander verhaal... |
ik heb de EP gedownt :D
dat gaat snel |
Die stond al maanden online trouwens. Althans ik heb em al erg lang. Geen idee of dat die opnames zijn trouwens, maar t nummer love american zat er wel bij dus i guess so. Goede nummers. Live kwamen ze ook bijzonder goed uit de verf.
|
lachen over die siamese tweelingen heel de tijd, echt naar hoor. eigenlijk zou ik voor straf jordi's kop aan bas zn aars moeten naaien, zullen ze leren hoe fucked up dat is! en dan bas zn kop weer aan jordi's ass.
hey arjan, wat is je kroketmaat? ik ga n pak voor je bouwen :D |
En ik regel de tank met mayo ;) of mosterd?
|
Dan kunnen ze elkaar rimmen.
|
aaaaaaallllll day long
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04. |