![]() |
Alsem (wormwood)
Ik had een keer gelezen dat je met alsem absinth kan maken. Dus ik dat gedaan maar 't was zooo f*cking vies dat een paar slokken binnen houden al te moeilijk was.
Dat was dus maanden geleden. Maar laatst las ik dat je het ook kan roken. Dus ik ging het ff vragen bij de localesmartshop. En het kon. Alleen het spul was daar echt iets van 9 euro ofzow. Dus ik liep ff een straatje verder bij een kruidenier binnen waar ze het ook hadden. 't Koste daar maar 1 euro 60 voor 100 gram :) dus ik kom thuis en ik doe een beetje in m'n grinder om het te verkruimelen. Toen in een pijp gedaan. Dus ik nam aardig wat hijsen (tot hij leeg was) En ik ben nu echt vaaaaaaaaag. :) niet stoned maar een hele lichte vorm ervan. Of zoals ik het op erowid las Extreme Mellow :cool: |
het begint al minder te worden, maar ik ben nog steeds wazig. Plus in elke post die ik post moet ik zowat elke letter en elk woord verbeteren. :p
|
Ik ben denk ik liever ernstig stoned, dan een beetje mellow ofzo...
|
hoelang duurt de high + hoeveel gram heb je gebruikt?
|
Citaat:
Ik heb er zojuist thee van gezet. Laat ik er dit over zeggen: Je moet een sterke maag en veel lef hebben om dit te drinken. De smaak is onbeschrijfbaar bitter/ranzig Ik denk zelf dat ik het niet meer ga drinken want dat is gewoon te vies. Roken is dus een beter optie (y) |
heb ik ook een keer geprobeerd, vond het ook echt te ranzig, maar 'k kan wel wat hebben, dus heb het maar wel opgedronken, had helaas veel te weinig gemaakt, dus het werkte niet echt. Gelukkig ga ik ook dit jaar weer even een weekje naar Tsjechië en koop ik daar gewoon een lekker fles absinth...
|
Hmmz 2 bowls alsem en 1 bowl wiet later..... :D
Ik ben echt heel helder high :) Ik zal ff proberen uit te leggen hoe ik me nu ongeveer voel ik ga zo in 1 keer door en laat de typfouten staan (ik=erg gaar) Je bent moeilijk high, maar je hebt het niet door. Dus je denkt dat je helemaal helder bent. Maar dat ben je ook weer niet. En af en toe zie je dingen banuit je ooghoeken en dan kijk je en dan is het al weer weg. Een vliegje ofzow. Wow en oranje is echt fel :) sowieso zijn de kleuren iets anders. En soms merk ik ineens dat ik al 5 minuten gewoon naar me beeld staar . Nou ik kan het misschien ook wel niet echt uitleggen. :p |
Citaat:
In vergelijking zoals jij het beschrijft, is de high van absinth toch echt beter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat je het in je longen kunt houden!! Het smaakt naar bos...
(n) slechte poep |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42. |