![]() |
Punker Hanenkam!!!
Ik heb lang haar en heel dik haar en ik wil graag donderdag een hanenkam, alleen vraag ik me af hoe ik zo een ding op mijn kop krijg, want mijn haar is best lang en ik wil wel dat mijn haar daarna nog een beetje in leven is.
Dus wie weet hoe ik een hanenkam kan maken???? |
touperen, stierensperma, fohn.
je toupeert je haar, smeert de stierensperma erin (je hebt aan 'n half emmertje genoeg.) trekt 't strak omhoog en fohnt het droog. zo doe ik 't altijd, werkt perfect. |
je pakt de plukken...., je sprayt daar een bult haarlak in.. en met je andere hand fohn je die pluk.... en hij blijft de hele dag staan... je haar is dan aan het eind van de dag nog in leven ook ! :p
|
'n psychobilly kuif is NOG stoerder :P
|
waar is de tijd dat iedereen kukeleku riep naar me? nu willen ze allemaal weten hoe het moet.
|
Citaat:
een eh. een. eh.. een dooie kat op je hoofd is nog stoerder |
Citaat:
|
Citaat:
|
stierensperma???????
|
*Hmm wil ik ook weleens een keer proberen http://www.filmsoptv.com/images/smiley/bonk.gif maar ja dat zal wel weer een zooitje worden :D *
|
Citaat:
http://cha0s.partybox.be/mark_ylona.jpg zie je, blijft prima zitten. |
ja en dat koop ik vast niet bij de kapper :S....
|
en ik heb dus zeg maar wel heeel veeel dik haar en niet de helft weg geschoren :)
|
Citaat:
maar voor dat spul kan je gewoon naar de dichtstbijzijnde boerderij, heel simpel. |
behangplaksel ook goed????
|
ja kan wel, maar blijft minder goed zitten.
echt, 't klinkt misschien 'n beetje vies, maar het is echt 'n wondermiddel. |
Citaat:
|
Een maat van me heeft een hanekam en die doet 't ook met stierenzaad. Hij koopt het voor een euro per emmer van een boer en het stinkt niet.
Misschien mag je 't gratis uitproberen? |
is altijd gratis, je kan 't zo meenemen als de boer het zelf niet nodig heeft voor inseminaties
|
ik kan toch moeilijk bij een boer aankomen en zeggen mag ik een emmertje stierensperma :S:S!
|
waarom niet? eerste keer dat ik 't hoorde had k ook zoiets van: "je neemt me in de zeik", maar gewoon toch maar naar de boer gegaan, en mja die keek de eerste keer wel wat raar op, maar nu vind ie 't ook doodnormaal.
en 't werkt echt gigantisch goed. |
k zal er nog eens overna denken :), iemand ander zei frituurvet maar als ik kan kiezen tussen frituurvet en behangplaksel werk behangplak het best of niet??
|
frituurvet, nooit geprobeerd eigenlijk... maar dik haar en vet, dat gaat hangen denk ik.
behangplaksel kan, moet je uitkijken dat je 't niet te sterk maakt want dat is echt klotespul voor je haar. (kan afbreken bijv.) |
Citaat:
|
oke dank je wel :) ach ja het is maar haar het groit vast wel weer een keer aan :)!
|
tja, maar als je gebruikt wat ik als eerste opperde, is je haar na 'n dag omhoog te hebben gestaan en weer uitgewassen te zijn nog helemaal picobello.
naja, moet je zelf maar kijken |
Citaat:
wat 'n gore hoerensite, bij bands zetten ze pure psychobilly bands dr tussen, alsof 't gothabilly is,.. stellete gore .. (&*$^%#$% |
http://www.gothabilly.net/images/maddy.jpg
plattelandsgothics |
Oh my. Dit is misschien wel met afstand het lompste wat ik ooit gezien heb.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eiwit werkt ook goed.
|
Citaat:
het vocht uit uitgeknepen puisten kan ook, maar tenzij je 'n extreme vorm van acne hebt, heb je nooit genoeg voor 1 hanekam of psychokuif |
kun je je eige sperma nie gebruiken
hoef je ook niet naar die boer toe |
Citaat:
|
Citaat:
|
haarlak werk ook, vooral die blauwe uit zo'n vaag busje van wella ofzo. we zweren erbij. :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31. |