![]() |
Welke cd's zijn waar cheap te krijgen?
Weet je toevallig een leuke cd voor een leuke prijs ergens te liggen, meld het hier.
Wil je weten waar je juist de cd die je zoekt het cheapst kunt krijgen? Hier. Lijkt me wel handig zo'n topic.. Ik begin wel: Atreyu - Suicide Notes & Butterfly Kisses. Waar waar? |
Allemaal, ik PM je mijn adres wel, graag de achterdeur nemen!
|
|
Citaat:
|
in Eindhoven heb je zo'n zaak MidTown waar ze allemaal van die hardstyle/techno platen verkopen, maar erges links in een hoekie staat een bak met hip hop cd's van rond de 5 á 10 euro.. De meeste cd's zijn gewoon frot en die liggen dr al 10 jaar weg te rotten , maar soms vind je daar echt wel een paar juweeltjes tussen hoor , ik had bijvoorbeeld de debuut-cd van Inspectah Deck en de tweede CD van Black Moon daar voor 5 euro gekocht... (y)
|
Kijk es in de aanbiedingen bak bij de FRS. Heb ik ook een hele zooi vage CD's vandaan gehaald voor maar 3 (pl)euro
|
ga naar elcheapo.nl en check: muziek
daar vergelijken ze veel zaken |
Citaat:
|
Citaat:
sorry mijn fout. maar ik zal het het goedmaken. Over sjappeis gesproken: een paar jaar geleden stond ik met wat vrienden buiten een cafe te lullen. tot iemand voor de gein tegen mij zei 'he sjappie doe eens normaal'. Op dat moment, liep er een turk voorbij en die draaide zich woest om en rende naar een van ons toe en kickte hem recht in zijn maag 'wie had het over miijn broer!!' Dat is toch niet te geloven?! |
Citaat:
|
Kroese in Nijmegen heeft echt alles voor 5 a 6 euro onder de normale (freerecordshop) prijs! Als je hier woont; zeker ff uitchecken! En ze kunnen alles voor je bestellen voor dezelfde lage prijs.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hahahahahahahahahahahahahaha |
Kijk 'ns op play, daar zijn de meeste cd's (en dvd's) bijzonder goedkoop. 'Pulse' van Pink Floyd is er 15 euro goedkoper dan bij Van Leest!
Voorwaarde; betalen kan alleen met 'n creditcard. |
Citaat:
Bij music machine sittard heb je een 2de hands bak, heb ik laatst good clean fun voor 7 euro ofzo gekocht. |
ontopic:
voor maar 5 euro kun je je eigen intestterror promo aanschaffen!! |
Citaat:
VIJF EURO!!!!!!!!!! hahahahaha :p |
fuck you kutpunker.
|
Citaat:
|
Ik zoek een beetje goedkope Fu Manchu CD's
|
bij de waterput in bergen op zoom zijn cd's goedkoop. neem nou homework van daft punk. die is daar maar 7 euro.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46. |