![]() |
Hebben jullie soms ook last van een tijdje niet kunnen klaarkomen?
Ik heb nu weer eens zo'n periode dat ik niet meer klaarkom, en das best raar, want zin heb ik altijd. Hoe lang mijn vriend ook doorgaat....het wil maar niet komen. Ben ik er nu teveel op gefocused ofzo, of doet mijn vriendje iets niet goed? Ik vind het wel heel erg lekker altijd....En herkennen jullie dit ook?? :confused:
|
Ja, ik heb soms een tijdje dat ik gewoon ongelofelijk veel stimulatie nodig heb om klaar te komen... Zal wel aan hormonen oid liggen :confused:
|
Tsja, ligt er maar aan wat je ongelofelijk lang noemt... :confused:
|
ben wel mannelijk
maar zit met hetzelfde prob en is niet dat het niet goed is das het enigste wat ik wel weet |
heb 'k ook wel eens hoor.. als me vriend het doet zeg maar.. want die doet het anders als mij.. dan kan hij er een dag of 2 bijnna niet aan zitte want dan doet het pijn:(
|
duurt soms wel onwijs lang, maar dan ben ik te erg bezig met mn vriendin of maak me ergens onwijs druk om, dan wil het gewoon echt niet
|
Citaat:
|
Ik heb wel eens dat het opeens een weekje moeilijker gaat... maar mjah, niet langer dan dat, en dat heeft meer met m'n menstruatiecyclus te maken geloof ik...
|
nee
ik kom altijd klaar :D |
Niet vaak genoeg heb ik ook last van ja....
Na drie keer wil ie niet meer zo.... :D Te snel wil ook nog wel es the case zijn..... |
Citaat:
|
Ja gister nog..
2 x geprobeerd me vriend kwam 2 x klaar.. maar bij mij lukte het nie :( zucht naja dan maar opnieuw proberen vandaaag... hehe.. |
Ik heb daar werkelijk nog nooit last van gehad. :)
|
*fluit* al 19 jaar niet :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39. |