Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Flieft:p (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=454842)

Truusjuh 22-04-2003 13:59

Flieft:p

NOu ik zit dus bij een hele leuke jongen in de klas.. en het lijkt er vaak wel op dat hij mij ook leuk vind.. maar we durfen allebei (iig ik niet dus) niks te doen:(
Al zijn en al mijn vrienden zeggen we lsteeds dat we geod bij elkaar passen maar zo komt er dus nooit wat.. hebben jullie tips?

Evito 22-04-2003 14:01

Stuur hem een e-mail en zeg dat je hem toch wel heel erg leuk vindt!

Bahamut 22-04-2003 14:07

Je kunt hem ook gewoon toevoegen aan je msn, zo kun je hem veel beter leren kennen!

Truusjuh 22-04-2003 14:10

haha.. maar ik ken m al behoorlijk goed.. en nog een probleem: hij heb geen msn :)

Quiana 22-04-2003 14:49

Ga een keertje met z'n allen naar de film,
en dan naast hem zitten..

Kunnen jullie niet een keer samen een werkstuk oid maken? :p

The0 22-04-2003 17:55

Citaat:

Betamethason schreef op 22-04-2003 @ 15:49:
Ga een keertje met z'n allen naar de film,
en dan naast hem zitten..

Kunnen jullie niet een keer samen een werkstuk oid maken? :p

Die eerste optie lijkt me wat lastig om te plannen zonder op te laten vallen dat je speciale bedoelingen hebt.

Kan je niet een briefje ofzo aan hem geven? Of, inderdaad, 'toevallig' samen een werkstuk maken..

never mind 22-04-2003 18:18

gewoon naar de film is makkelijk: met vriend9innen je vraagt hem, zijn vrienden, een paar andere mensen en je gaat gewoon gezellig met zijn 15en, vaakgenoeg gedaan...

Naja ik zat in de zelfte situatie als jij alleen mijn huidige vriendje heeft dus we msn.....Maar smsje sturen, werkstuk maken, aantekningen (opdrachten) overschrijfen, wiskunde uitleg vragen, naast em zitten in de klas, genoeg mogelijkheden!

Freyja 22-04-2003 18:53

Citaat:

Evito schreef op 22-04-2003 @ 15:01:
Stuur hem een e-mail en zeg dat je hem toch wel heel erg leuk vindt!
Is dat bij iedereen jouw tip? ;) Niet dat het een slechte is, overigens...

Truusjuh 22-04-2003 19:17

jah.. keb al een keer een practicum met hem gedaan (hij vroeg mij..) en k zit bijna altijd naast m als k les met m heb.. loop vaak met m naar t station maar k ben gwoon nooit met m alleen:(.. en we durfen allebei echt nix te doen dat verder gaat dan handje vasthouden ofzow.. best wel zieleg eiglijk:p

Boef 22-04-2003 20:04

Zeg 'm dat je nogal verlegen bent ofzo. En ga gewoon samen met 'm naar de bios. Kan jou't wat schelen wat andere mensen denken. Gewoon: dat lijkt me een leuke film, ga je mee...

Truusjuh 23-04-2003 17:24

hmmz.. tis niet zo dat t me iets uitmaakt wat andere mensen denken.. tis meer van wat hij zelf denkt. K ben nou nl wel redelijk goed bevriend met m(alleen op school dan.. daarbuiten gaan we niet echt met elkaar om) en k zou t jammer vinden als dat niet meer zo zou zijn

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11.