![]() |
Pirates of the Carribean
Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl, met Johnny Depp, Geoffrey Rush en Orlando Bloom.
Komt in.. ehm.. Juli, geloof ik, uit in GB, dus ik gok in Augustus in Nederland. Mjah, zoiets. Ik kijk er best naar uit, lijkt me een hele coole film. Meningen? |
kwijlheid :D ik ga dr iig heen, met een vriendin van me :D van alles wat ik er tot nu toe van heb gezien kan ik niet wachten (y)
|
(y)
Heeft ook wel een beejte te maken met mijn obsessieve (?) gedrag, natuurlijk. Weet jij wanneer hij precies uitkomt in NL? |
21 augustus komt ie in Nederland.
Geil trailertje. Mooie effecten. Misschien dat het nog eng is ook. Gore Verbinksi begint langzamerhand mijn nieuwe held te worden als het gaat om doorgestileerde Hollywood onzin. |
Citaat:
|
Jerry Bruckheimer (y)
|
Citaat:
@JoRTh: 21 augustus? Dank :) |
Citaat:
|
Ik wacht vol spanning. :o
|
Dat is toch een atractie in Euro Disney?
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh dan ga ik er zeker heen (goeie atractie! ) |
Citaat:
http://www.livejournal.com/community/orlando_daily :p En ik heb geen actionfigure van Legolas, alleen van Buffy :) |
Oh my, ik ging zo ongeveer dood toen ik die trailer zag. Yup, ik ben ook zo'n obsessed persoontje.. Maar geef toe, Orlando is daar echt WHOA! Ahum.. goed.. lijkt me duidelijk dat ik hem wil zien :D 21 Augustus ! Woot!
|
ik wil die film ook wel zien (ben ook redelijk obsessed). Las trouwens pas in de Volkskrant (?) dat een Nederlandse acteur ook een rol in de film had aangeboden gekregen (hij mocht iig auditie doen), maar dat hij niet wilde, omdat hij bezig was met iets anders (die man speelt nu op Broadway in een toneelstuk). Weer wat nutteloze info.
offtopic: Voor de obsessie-mensen: 26 augustus komt TTT op dvd en video. En komt iemand wel eens op deze site www.orlandomultimedia.net? En Ned Kelly komt hier 10 oktober uit. |
Citaat:
en die site is cool :) |
Citaat:
ik wil idd ook heel graag naar Ned Kelly.. en Troy, maar ik weet niet wanneer die uitkomt... (n) |
Citaat:
HM, gaan we toch samen naar Ned Kelly? :P Spoiler-plaatje van Orli met zijn Troy-haartjes (y) |
Jaaaaaaaaaaaaa (y)
Wat een ontzettend goede film. Ik ben onder de indruk.:) Johnny Deep was echt geniaal. :) |
Is wel een hele oude up. Ik geloof zelfs dat er nog wel nieuwere topics zijn en maak anders maar een nieuwe. Gesloten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46. |