![]() |
oke zomer... wasbordjes uit de kast
hier geen tips over sit-ups graag, slechts 1 vraag. Mijn vraag is, wat is beter, minder eten, of regelmatiger eten? (om BF te verliezen uiteraard).
Je zou natuurlijk zeggen minder eten, maar dat weet ik dus niet zeker omdat dan ook je stofwisseling stilstaat. Wie weet het antwoord? |
Volgens mij kan je hier er ook wel iets over vinden..
Regelmatiger (en gezonder) eten is beter dan minder eten geloof ik. Door minder eten krijg je als je weer meer gaat eten last van het jojo-effect ed. |
correct (y)
|
regelmatiger eten lijkt me zo als je daarnaast ook traint
|
Regelmatig eten is volgens mij altijd beter dan minder eten. Je hebt toch bepaalde voedingsstoffen nodig om een wasbordje te kweken..
|
Citaat:
Vet komt er sneller bij dan dat het er af gaat.
Dit vereist veel discipline, als je je niet kunt inhouden met vet eten kun je er beter gewoon niet aan beginnen. |
Citaat:
Elke 2 a 3 uur een kleine portie eten, niet 3 maal daags... |
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn wasbordje laat lang op zich wachten vrees ik :p maar regelmati, kleine porties eten is het beste. Eet je niet teveel maar toch voldoende om geen honger te krijgen. En kun je lekker trainen, op naar de zomer ;)
|
Citaat:
|
Regelmatig eten is beter, natuurlijk... en idd gezond eten. Mogen 5 matige maaltijden zijn, maar ook drie gewone en twee kleintjes (niet 5 grote, natuurlijk), bijvoorbeeld twee boterhammen als ontbijt, dan een appel, dan nog drie boterhammen, 's middags een koekje, en 's avond een bord avondeten (hoewel ik dit wat ik nu op noem ook wel weer erg weinig vind)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58. |