![]() |
[paint] fela
|
wow :) (y)
|
:eek:
een dikke 10 (y) liefs Angela |
:eek: paint..!
|
als je dit met paint kan :eek: wow heel goed
de kin is trouwens wel een beetje'dikkig ofzo :o |
http://pic6.picturetrail.com/VOL169/...4/23954487.jpg
dit is ze en bedankt :) (niet dat je dr wat aan hebt dat je uberhuapt wat met paint kan) |
wow....
mooi...... :) |
cool :)
tekentablet i guess? waarom met paint eigenlijk..? zie d'r geen voordeel van in, behalve dat het natuurlijk stoer is als je dit in paint kan ;) |
mooi gedaan hoor.............. (y)
|
Citaat:
@48 wat is dat? maakte jij dat? |
whaaaa ken jij Fela?!?! wat grappig :D
Das toch Floris-fela??? http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=98958 Verder, echt je hebt zoveel talent, ik bedoel maar, ik dacht dat t geschilderd was, maar t was paint :eek: (y) |
bij die 2e is t voorhoofd wel erg groot, maar dat heb je zelf vast wel gezien
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Erg mooi, zeker knap als je dit met de muis kan (y)
|
Briit, je hebt een vreemdsoortig en speciaal talent, maar het is wel talent :)
|
Mooi! (y)
(Ik zou alleen haar bovenlip wat verder uitrekken, een klein beetje.) |
Damn, echt zo mooi! (y) Jij blijft voor mij gewoon de Paint-meesteres! (druk me weer wat vreemd uit vandaag, maar je snapt vast wel wat ik bedoel :)) Zeker als je dit en al de vorige dingen die je van Paint hebt laten zien met de muis kan!
|
Citaat:
ja het voorhoofd is ook beetje scheef gegaan door de chaduw enz. maar het is nog niet af :o @ morticia haha ken jij hen twee ook? hip! ze komen vrijdag langs :) naar mijn optreden met mn bandje ;) als je ook zin hebt ;) en ontzettend bedankt |
wat ontzettend gruwelijk mooi!!! echt schitterend..
Heb wel eens een poging tot paint gedaan.. maar nee.. ik kan 't niet.. ZEKER niet met een muis, echt dit is geweldig! |
Citaat:
en hee je bent jarig geweest ;) |
:eek: halloooooooow...
mooi man.. echt goed als je dat kan met ..:.paint.:.. lijkt echt net geschilderd ofzo (y) btw waarmee ga je optreden?? |
Zeer goed. hoor. :)
|
Kicke man!!
Echt heel geweldig wat jij met zo'n gaar programma kan... zeg.. kun je ook zo'n ding van mij maken :D:D:D toeee???? |
Citaat:
ZEUR NIET je hebt zat mooie fotoos. kheb ze alleen niet opgeslagen :o |
Citaat:
Als ik ooit nog 'ns een toonbare foto van ikke heb maak jij er dan een paint dinges van? |
Citaat:
wil je mij ook tekeneennnnnn? :p :o |
Citaat:
|
weer ergergerg mooi.... en met paint??? heb weleens op foto's getekend met paint, maar dit is me niet gelukt! echt vet
|
Citaat:
het eindresultaat van je 'schilderij' ;) is trouwens heel mooi (y) |
Holy hell! heb je dat met de muis gedaan? respect!
|
jij bent gek :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49. |