![]() |
Heeft iemand een idee voor een kado voor je vriend?
Mijn vriend is binnenkort jarig en ik weet echt niet wat ik hem moet geven. Het wordt de derde verjaardag van hem die ik meemaak dus ik koop liever wat speciaals dan iets afgezaagd, het mag dan best wat duurder zijn!
|
--> l&r
|
dildo..
|
kettingkje met je naam erom... n weekendje weg...kweenie...
succes ;) |
Leuk uit eten... met kaarsjes, leuke muziek
Wel afgezaagd, maar toch wel leuk eigenlijk Of je kan zelf voor 'm gaan koken en hem daarna nog mee uit nemen |
Was vorige week (deze week?) een topic over op Lifestyle, boordevol handige tips en weetjes ;);)
|
Weekendje weg doet altijd wonderen. :cool:
|
spring uit een taart! en gheef dan een striptease!
|
geef m:
* een kus! * een sierraad * een shirt * een kus! * een surfplank * een bod voor 2 voor de sauna * een kus! en zeg: gefeliciteerd |
Geef 'm een pijpbeurt. (y) Daar is 'ie waarschijnlijk blijer mee dan met 'n verzilverd flutkettinkje met je naam erop.
|
Citaat:
|
een pijpbeurt geeft mij een kwartier plezier. een kettinkje 0minuten. dus!
|
Zo'n lichtgevend condoom, kan ie star wars naspelen (en jij hebt je Darth Vader/Luke Skywalker/Han Solo/Chewbakka ;))
|
zo'n topic staat al ergens glaube ich...
en daar heb ik uitgebreid geantwoord. :p |
geef in ieder geval geen ketting met je naam erop of een of ander lelijke hanger eraan met hartjes.
|
Citaat:
De meeste mensen vinden die zoetsappige kijk-eens-hoeveel-ik-van-je-houd kettinkjes van 3,95 bij de Blokker niet bijster leuk, hoor. Dus, vandaar. :) |
Citaat:
Of er iemand een idee voor een cadeau voor m'n vriend heeft...vast wel. Of wil je weten of er iemand een idee voor een cadeau voor jouw vriend heeft? |
kaartje voor concert van zijn favo bandje ding ofzo (y)
|
Citaat:
|
geld of een tegoedbon voor sex
|
een anale vibrator...
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
stelletje baklappen, wat heeft dat meisje nou aan dit stomme advies. Stel je voor dat ze het echt gaat kopen met alle gevolgen van dien. Nee meisje ik zou liever helemaal niks kopen, daaaruit laat je blijken dat je echt van hem houd want je bent zijn verjaardag immers vergeten omdat je de hele dag aan zijn liefde denkt.. |
Auto
|
Citaat:
|
Een flinke pijpbeurt natuurlijk. Zalig en goedkoop.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |