![]() |
[gouwe ouwe] Wat vind je van de naam, avatar en signature van de persoon boven je? II
Lijkt me duidelijk. :)
© Anneee (ik verveel me inderdaad weer) |
Naam: Is dat een muzikale term, o.i.d.?
Avatar: Vaag (Wa's dat?). Sig: Nog vager dan avatar. |
Joël... beetje saaie, onorgineel om je eigen naam te nemen, maar aan de andere kant: wel duidelijk, Joël is wie die is
Avatar, gelukkig ben ik niet de enige die niet begrijpt wat hier mee bedoeld wordt En de signature... hmm, ben niet in zo'n filosofische bui, dus heb niet zo'n zin om er over na te denken en er een mening over te vormen. Maar het is wel positief dat er een spreuk staat en niet één of ander doms van 'I love...' o.i.d. |
Nickname: Jeugdsentiment, niets mis met Pooh :)
Signature: Quasi-filosofisch Avatar: Kaal |
Citaat:
avatar: vrolijke kleurtjes sig: * moblogt vrolijk mee: members.home.nl/playground * beetje vaag :confused: |
Citaat:
Avatar:geen Sig: wel cool vind ik |
Naam: wel origineel, hoor je niet vaak, is het je echte naam??
avatar: :confused: (ze maken het me makkelijk) sig: is Engels en ik ben niet goed in Engels maar ik geloof dat ik em wel leuk vind |
Citaat:
nickname: normaal ava:kaal sig: klinkt logish :o |
Citaat:
|
Citaat:
Avatar: wel oke Nickname: geen idee wat het betekend Sig: spellen kan beter ;) |
Farin:
nick: t zal wel av: t zal ook wel sig: ? ...weinig origineel allemaal :D |
Citaat:
Avatar: goed herkenbaar leuk plaatje sig: beetje kort :p |
Citaat:
ava:vaag poppetje :P sig:vaaaaaaaaaag! :o |
Citaat:
Sig: Ik ook.... Avatar: Fout font ;) |
SpiritX
Naam : Wel ok Avatar : Ziet er mooi uit :) ... Mooie kleurtjes Sign : Vaagjes |
Citaat:
Av: lijkt wel een of andere cyber-fluffy feest :confused: sig:...zeg me niet zo veel [edit ] he verdorie, iemand was me voor, nou dan doe ik deze ook wel: naam; gisteren? goh ja.. av: mooi (y) sig...euhm...klopt ie nou of niet? :p |
nick: leuk, origineel
av: ik zie er niets in eigenlijk.,.. sig: :cool: |
Citaat:
Avatar: Snap ik niet helemaal Sig: Koel :D |
Citaat:
Avatar: hmpf, niet zo'n fan van Harrison Ford, zo weinig zelfs dat ik niet weet hoe je zijn naam spelt :) Sig: eeeeeuh, ok |
Citaat:
Avatar: een gezicht waar vast nog meer figuren in zullen zitten die ik nu niet zie sig: "My God's will becomes me. When he speaks out,he speaks through me.He has needs like I do.We both want to rape you" -Tool da's tool - opiate |
WolterB
Naam: Mja, gaatwel. Heet je Wolter van de voornaam? Avatar: Hij heeft wel wat :D Sign: Cool :D |
Citaat:
Avatar: wel mooi Sign: doordenkertje en past bij je nick :) |
Citaat:
Avatar: past bij je naam ook vaag Sign: eigen site?? |
Citaat:
avatar: (n), ben geen voetbal- or whatever fan.. sig: To Live Is To Die Kort en krachtig. |
Naam: Mooi. :) (Ik kan hem eindelijk gelijk goed spellen ;))
Avatar: Ook erg mooi. :) Sig: Citaat:
|
Dminor:
vage naam avater is geweldig ghehe sig; eerste stukje is wel oke, rest niet zo boeiend :) |
Naam: Zegt me niets. 'k Zou wel een beetje moeten wennen aan zo'n naam, eigenlijk.
Avatar: Uhm... Is dat je pasfoto? Sig: Duidelijk. Alleen dat laatste niet (EVISU VOOR WORTELS :confused: ). |
Citaat:
Avatar: Wat is het? Sig: Duits sux.... |
Citaat:
ava: goede vraag van wat het is :rolleyes: sig:vage sig :o |
naam: spreekt voor zich
ava: duidelijk sig: is het echt zo? |
D!28
nick: zegt me niks.... av: wel leuk sig: heeft betrekking op je av.? |
Citaat:
av: groot gelijk sig: kermis is het hoogtepunt :p |
Citaat:
Citaat:
|
Nick: Niet uit te spreken.
Avatar: Spelt iets onuitspreekbaars. ;) Sig: Dominant typje. |
Citaat:
van metallica uiteraard |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nick: paranoide? sja heb ik ook wel eens last van av: die is :cool: sig: die is dus flauw |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nick, klinkt als nootjes, avatar stop de oorlog ofzo? Sig, eens, heel eens :) |
stop de oorlog int Frans ja
nick: tis maar waar je van houdt av: die is wel heel erg oke eigenlijk (y) sig: heel verhaal, maar wel mee eens allemaal.. zeker icm sig |
Niks dan goeds!
|
Citaat:
avatar: stop de oorlog idd, helaas zal zat moeilijk zijn sig Maar de kermis is toch wel het dieptepunt in de Nederlandse samenleving. zal wel uit een één of andere conferance komen |
Citaat:
sig: Één diamant tussen al die korrels zand Ja, en? avatar: lijkt op Dolf Jansen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17. |