![]() |
Op welke vierkante meter heb jij de meeste tijd van je leven doorgebracht?
Wat denk je?
|
Wat te denken van m'n bed, en dan de bovenste helft (de helft met het kussen)... bovenste helft omdat ik nog al eens in de foetushouding slaap en dat kan wel op één vierkante meter
|
ik twijfel nog tussen mn bed en de vierkante meter achter de computer.......
kdenk dat ik toch voor mn bed ga :) |
ik verander de indeling van mn kamer regelmatig, net als de plaats van de computer, dus ik ga voor de wc :)
|
Mn bed denk ik (of mijn plek in de klas :D )
|
Zal wel mijn bed zijn he.
|
k heb echt geen flauw idee... Ik verander ook vaak de opstelling van m'n kamer, dus m'n bed staat nog niet zo lang steeds op dezelfde plek... Maare ik denk toch dat wint... :) k weet alleen niet welke plek in m'n kamer hij het langst stond... maaarjaaa
|
Ik ga voor het bed.
|
mijn vaste kruk aan de bar in mijne favorite cafe?
|
ik verplaats mijn bed nogal eens dus tja...
|
Ja, dat moet mijn bed zijn. :cool:
|
ik denk ook m'n bed
|
mn bed :)
|
Ook mijn bed dan maar? :)
|
Mijn bed....
|
* naaapt *
Mijn bed... ;) |
Mijn oude bed op mijn oude kamer (denk ik zo orgineel mogelijk :rolleyes: )
|
Mijn bed bij m'n ouders...maar die is nog wel eens verplaatst (in dezelfde kamer, maar ook naar andere kamers en ook wel eens een ander bed gekregen)...'k denk toch misschien de wc (alle twee wel) bij m'n ouders...die is altijd hetzelfde en op dezelfde plek gebleven...
|
Voor m'n computer...
Okee...eigenlijk bed maar dat is zo uitgekauwd en dat kun je nauwelijks leven noemen... |
Ik weet zeker dat niemand dit nog heeft gezegt....
Mijn bed!! :p |
Aangezien het bij zo'n beetje bij iedereen, behalve degenen die vaak verhuisd zijn, het bed is: Behalve jullie bed dan?
|
Dan wel, achter mijn computer...
Of gewoon elke vierkante meter in mijn kamer... Of in mijn hangmat. Vele plekjes heb ik in huis voor mezelf.... |
Citaat:
|
Uhm, deze. *kijkt om zich heen* Van mij, van mij.
Wat, internetverslaafd? Welnee, joh. |
De 10.000 m2 van onze tuin!
|
vast in de trein
|
mn kamer
|
Behalve mijn bed... geen idee. Ik wilde eerst de wc zeggen, maar ik ga niet elke keer naar dezelfde wc. Dus ik weet het niet.
|
Bed, en daarna, in trein, en daarna achter de piano, achter de computer, achter de tv achter.........................
|
ik denk dat dat toch wel de douche is.. aangezien ik alleen op vakantie ergens douche en elke dag douche... dus.. Bij elkaar zijn dat zo'n (vanaf mijn 8ste jaar gezien) 8x 365 = 29200 keer = in totaal ongeveer 2430 uur... (aangezien ik plusminus een half uur onder de douche sta)..
Heerlijk nuttige reactie |
Mn bedje, hier achter de pc, op de basisschool (iedere dag zelfde plek)
|
bed op m'n oude kamer
computer (één van de langst durende dagelijks terugkerende dingen) |
weetikveel, op de bank ofzo
|
bed.
|
De bank in 't oude huis van m'n vader denk ik. :|
|
In mn moeder natuurlijk! 9 maand lang
|
Uitgaande van een gemiddelde nachtrust van ±8 uur heb ik ongeveer 1/3 van mijn leven doorgebracht in bed. Ik zal dan dus wel de meeste tijd achter mijn computer doorgebracht hebben...
|
net als iedereen: mn bed
|
op m'n stoel.
|
Citaat:
Citaat:
|
Mijn kussen (juist, die ligt op.. :rolleyes: )
|
vreemd genoeg, mijn vensterbank
|
Citaat:
|
Citaat:
Ok, maar goed opletten he! Het begint met een B. En het einde rijmt op Apollo 13..euh nee.. raket dus. Je mag ook eventueel een klinker kopen. |
Citaat:
Deur? :confused: doe die klinker toch maar.. |
De D van Dirk
|
Bad? Oh nee, raket hè, eh.. Bed? BED!! Ik heb hem!! :o Eh, toch?
|
Citaat:
Nou kies maar uit wie je wilt hebben: Hans of Leontien. |
Citaat:
Mijn broertje vindt van Hans. :confused: Weet je wat, regel Hans voor mijn broertje. (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |