![]() |
the rocky horror picture show
regeert!!! :D net als lola rennt, resevoir dogs, pulp fiction...
easy rider, woodstock, dancer in the dark |
zkr
lang geleden gezien, stoned of iig ontzettend gaar echt, wat een film moet em maar weer zien, geen id waar die over ging alleen begin met de auto en toen die vaaghe mensen.... vaaaag |
do the time warp!
|
|
Citaat:
Ik heb nu trouwens een spaanse 3 dubbel cd met alle nummers er op en dan ook nog in het spaans, heel grappig :) |
wow, de perfecte cd!!!
|
trouwens af en toe hebben ze in de tagrijn in Hilversum Rocky horrror avonden , waar ze de film draaien en dan ga je meedoen enzo. Dus waar ze trouwen, met rijst gooien, papieren hoedjes op, alles meezingen. Erg cool alleemaal :)
ik hoop dat het binnenkort weer eesn is |
Citaat:
ik vind het gewoon op het podium zo in het echt echt gewoon het leukst. dan wordt er van je verwacht dat je commentaar geeft enzo btw heeft iemand rocky over the rainbow gezien? die is gewoon nog vreemder |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind 'm geweldig. In Engeland is het echt cult - komt iedereen verkleed naar de voorstellingen enzo. Echt heel leuk :)
|
De liedjes zijn geniaal :cool: (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb gewoon mijn profielwerkstuk over RHPS gedaan.
|
Stiekem ben ik verliefd op die film.
|
Citaat:
heb je het ook verkleed gepresenteerd? |
we moesten het gewoon inleveren. als we ut wel hadde moeten presenteren was dat idd een erg lollig idee geweest.
|
Citaat:
De film is echt geweldig, de musical was nog leuker (altijd fijn om een kilo rijst over het balkon heen te gooien), maar rocky over the rainbow vond ik de RHPS voor 50+ers. Je moest je aan de 'regels' houden (dus niet tussendoor roepen) en ze gingen the time warp met je oefenen. Opzich was het wel leuk verzonnen maar het origineel is echt veel leuker. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36. |