![]() |
At Least We're Not Gay
Hoe zit het daar eigenlijk mee, en wat was hun site?
Was best wel vermakelijk |
die zijn uit elkaar als ik het goed heb.
Althans, die gasten wonen hier, in hetzelfde dorp/stad waar ik woon. Ik heb ooit een demotape gehoord, ach het is wel lachen. |
Zelfs instrumentaal was het niet slecht, althans de drummer niet.
|
ik dl wel ben benieuwd
|
Citaat:
Met koninginnedag zijn wij te zien in Hengelo in de buurt van platenzaak Pop-Eye die ons de hele dag gaat voorzien van stroom voor een live-spectakel waar je niets dan U tegen kan zeggen. De huidige line-up is: -(vakje27)Cubus op drums/percussie/vocals -(konijnengif)Lord Gooze op gitaar/blokfluit/mondharmonica/vocals/drums/percussie -(ik)Lord Pie (Of was het M.C. J. from the B.I.B.L.E. ?) op vocals/percussie/drums/mond-harmonica/blokfluit Een CDemo is in de maak en er zal waarschijnlijk ook een bootleg komen van het koninginnedag-optreden. De demo gaat 'Claus for president' heten |
Citaat:
haha gaan jullie daar spelen? Lachen. Ik kom wel even langs fan uithangen ;) ik heb die marilyn craspsong demo nog van casper gehoord |
Citaat:
Zou gaaf zijn als je langs komt, hoe meer man... Marylin Crapsong is ook onze grote trots, geen wonder dat Casper die heeft laten horen. |
Bingo Ist Krieg
Heerschende titel :cool: |
Citaat:
19... 69... 27... enz. Bingo! ... |
Citaat:
Hoe vet is dat. (y) |
Ik wist trouwens niet dat er zoveel interesse was.
En dan te bedenken dat ik invloed heb gegeven aan een band die emo-guy aanspreekt.... Sja. :) |
Citaat:
|
ohja ...leer wel blasten :D want dat slaat nog op kaas :D
Tenzij je opzettelijk zo hakkehhakkehhakkehhakt |
emo ist einfach krieg, darum liebe ich diese musik
|
peter de congierge :confused:
|
Citaat:
maar marilyn crapson ennehn shut up and sleep with me *heersch* |
waar kan je deze shit downloaden?
|
Citaat:
Citaat:
|
Dat blasten was deels expres.
Voor deze zomer heb ik een jaar niet gedrumd en daarvoor nooit métal gespeeld. Nu gaat ook mijn drummen redelijk technisch. Vooral de down- en mid-tempo stukken. -Shut up and sleep with me? Nu verwar je iets. :) |
groupie meldt zich
|
(y) :D
ik von die echt wel gaaf die sjit die casper me stuurde :p |
Citaat:
|
|
omg hoe emo ben je dan :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18. |