![]() |
Wat maakt jou uniek?
IS toch leuk om over na te denken.. Kreeg dat vanochtend voor mn kiezen bij werkcollege, wist eerst niet iets te verzinnen maar als je goed nadenkt lukt dat toch wel.
Wat mij uniek maakt: Ben als vegetariër opgevoed, ben sociaal maar ook erg gesloten, ben blond, redelijk intelligent, in een warm gezin opgevoed, jongste van vijf kinderen, houdt van natuur en mystieke dingen... tja zo zou ik nog wel even door kunnen gaan.. Wat maakt jou uniek? |
dat ik goed kan voetballen
|
dat maakt je niet uniek.. meerder mensen kunnen goed voetballen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben wie ik ben.
Topic staat ook al op een ander forum (Lifestyle?), daar heb ik uitgebreider gereageerd. Er is iig niemand met de zelfde combinatie eigenschappen als ik, dus dat is al iets wat mij uniek maakt. |
alles maakt mij uniek, mijn ogen? uniek. mijn opvoeding? uniek. als je denkt dat niet iedereen uniek is, heb je het fout. dat is mijn manier van denken daarover dan. iedereen is uniek op zn eigen manier, wat ook mag
|
ik zou het echt niet weten wat mij uniek maakt
volgens mij ben ik ook niet uniek :confused: |
<quote>ja maar het gaat om de combinaties van verschillende eigenschappen..</quote>
Maar maakt die combinatie niet ook Al je eigenschappen uniek ,omdat je deze als grondslag hebt gebruikt? |
Citaat:
|
Alles is misschien wel uniek aan mij.
Het klinkt misschien arrogant, maar zo bedoel ik het niet. Iedereen is uniek. Als twee mensen dezelfde eigenschappen hebben, doen ze het toch niet op een andere manier, dus dat maakt hun uniek. Maar ik probeer toch nog maar te reageren zoals jij bedoelde. .... Naja, het lukt niet echt... :o |
euhm.
ik ben 1.90m, ben ongelooflijk raar (en dan niet 'he kijk ik doe raar'-raar, maar vanbinnen ook raar), ik studeer geologie (jaja 1 van de 60 :D), ik ga deze zomer helemaal alleen de laatste 800km van de camino naar santiago de compostela wandelen ... en nog wel meer waarschijnlijk |
ik wil helemaal niet uniek zijn :D
|
Citaat:
|
wat maakt mij uniek?
johh, daar heb ik eigenlijk niet zo erg over nagedacht. zoals iedereen al zegt is iedereen hoe dan ook uniek, maar op welke manier? mm, ik zal wat dingen van mezelf zeggen, maar of dat mij echt uniek maakt? Ik ben nou nergens echt een uitblinker in. - ik woon in Den Helder (daarbij is iedereen buiten Den Helder alweer uitgesloten) - ben 15 jaartjes jong (dus iedereen die ouder / jonger is, is hierbij ook uitgesloten) - ben op 26 mei jarig (volgens mij blijven er nu nog weinig mensen over die in Den Helder wonen en op 26 mei jarig zijn) - doe havo op het molenplein (en mocht er daarvan nog iemand op 26 mei 16 jaartjes worden, ga ik hieronder nog ff verder) - ben in Florida op vakantie geweest - en in Canada - en in nog veel meer landen - heb 1 broertje die 12 jaartjes jong is - mijn oppaskindje heet Renate - ik doe aan wedstrijdzwemmen en synchroonzwemmen ja hallo, wat is het nu nu? ik noem gewoon wat van mijn dingen op, die niemand anders allemaal tegelijk zal hebben en klaar... |
ik ben tegelijk verlegen, onzeker en arrogant
en dat is geen geintje of zijn er nog meer mensen die dat hebben? |
Ik heb een goed inschattingsvermogen
|
Citaat:
Ben je daar tevreden mee? |
ik ben gek op men eigen manier
en niemand die mijn denkwereld heeft en ook nooit iemand die dat zal hebben beetje eenzaam but hey that's life |
Citaat:
het kan best. btw, verlegen en onzeker hebben best wat met elkaar te maken. en misschien doordat je onzeker bent, ga je je anders gedragen, arrogant in jou geval? ik zeg ook maar wat, weet niet of het zo zit bij jou. als het zo zit, geloof me dan maar, hebben meer mensen daar last van hoor :) kuszies, mij |
Citaat:
Ik denk dat dingen op zich niet uniek zijn, maar de combi. Het is idd dat iedereen dezelfde soort eigenschappen anders naar buiten brengt dan andere en dat maakt het dus uniek... Uhm tja..:D |
Ik heb jammergenoeg 3 jaar in het buitenland gewoond, dat maak mij uniek..sorta..
|
Niemand is zo'n idioot als mij, heeft hetzelfde
leven, hetzelfde karakter, of hetzelfde uiterlijk. Zoiets. |
Citaat:
Citaat:
Wat ik bijvoorbeeld uniek vind aan mijn vriend is dat hij een klein spleetje heeft tussen zijn tanden, enkele sproetjes op zijn wangen, mooie handen, mooie houding enz. Ik zou de unieke eigenschappen van mezelf moeilijk kunnen zeggen omdat ik mezelf als 'gewoon' beschouw terwijl iemand anders het dus helemaal anders kan zien en het is ook makkelijker om anderen te oordelen dan zichzelf. Maar als ik even nadenk en een poging doe om te komen tot unieke eigenschappen van mezelf dan denk ik bijvoorbeeld aan mezelf als persoon, dus zijn totaliteit. |
niemand is uniek.
6 miljard mensen, kan niet missen. maar goed, ik leef mijn leven. |
Citaat:
|
Citaat:
daar heb ik ook last van....maar daar hebben heel veel mensen last van zonder dat ze het weten... |
Citaat:
|
Ik ben klein, erg raar, zit op een toneelschool, speel veel viool (ierse muziek en blues), hou van muziek luisteren, ga binnenkort mn examen halen, ga veel leuke kampen doen deze zomer, en k hou van natuur.
Iemand die t zelfde heeft? ;) |
Ik zou het niet weten.
|
de dingen die ik doe... de mens die ik ben
|
Nou, ik ga maar net zoals ...; ) beginnen, dat is wel een leuk id! :D
-Ik woon in Emmen (Jah dat plaatsje van de dierentuin!) -Ik ben 15 jaar (heb nog een hele leven voor me en dat voelt heerlijk!) -Ben geboren op 19 juni 1987 -Heb een hele lieve, maffe broer van 18 -Heb een vriend die komt uit Angola...Hij is zo lief!Hij is nog maar 2 jaar in Nederland, maar praat al heel goed Nederlands! -Doe al bijna 8 jaar aan wedstrijdzwemmen -Als ik mijn Havo heb gehaald, wil ik graag maatschappelijk werk gaan studeren :) Tjah, dat was t wel zo'n beetje :) Mensen, kom op er is aan iedereen wel iets unieks...Je moet gewoon niet zo moeilijk denken... :p |
Ik ben uniek omdat ik gewoon mezelf ben..
|
Ik ben uniek omdat ik heel vrij ben opgevoed door twee hele lieve mensen, ik heel verlegen ben, ik eigenlijk van alle mensen hou, ik redelijk intelligent ben....
|
Citaat:
Uniek? Pff.. ik ben sowieso uniek vinnik.. tegenwoordig tenminste.. vroeger probeerde ik desperate overal bij te horen.. maar tegenworodig doe ik gewoon mn eigen ding, draag kleren die ik leuk vind, denk niet meer krampachtig dat ik dingen 'moet' doen om 'ergens' bij te horen.. [edit]lijstje namaakt[/edit] - woon in Hippolytushoef - heet Jenneke - ben 17 - leg tarot - doe eindexamen gymnasium - ben intelligent (ow.. combo-bonus :rolleyes:) - denk raar - verf mn haar in alle kleuren van de regenboog - ben vegetarisch - haat economie - heb lief vriendje - ben gek op muziek - snurk niet zoiets? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[size=7]flaporuh![/size]
|
Citaat:
die heeft mn vriend ook en dat vind ik echt zooooo cute! |
Ik maak er ook maar een leuk lijstje van :)
-Ik woon in Culemborg -Ik ben 19 jaar -Ben geboren op 27 februari 1984 -Ben de jongste van twee broers en twee zussen -Heb de liefste beetje rare vriend -Zwem al sinds mn 7e -Heb de basisschool, en middelbare school in 1 keer gehaald, studeer nu psychologie in Utrecht -Tja ben dus als vegetarier opgevoed -Hou van roze haar -Hou vond mn rare hond Famke -Hou van pure chocolade -Ben geinteresseerd in het "mystieke" van deze wereld Uhm ja is voorlopig wel weer genoeg..:D |
mn oren (ben geboren met puntoren), maarja dat heb ik op lifestyle ook al gezegd.. verder euhm.. de manier waarop ik me uit en met mensen omga, al zou ik die zelf niet precies kunnen beschrijven.
|
Citaat:
op de vraag; iemand die hetzelfde heeft; nou, misschien niet psies hetzelfde, maar het zou mooi zijn als meer mensen zo positief tegen alles aankeken!! |
niet zo moeilijk doen, gewoon je vingerafdruk...
;) tenminste, dat heeft toch niemand anders geloof ik :confused: |
Citaat:
|
ik ben origineel omdat mijn grote tenen bij blijdschap onmiddelijk in de 'jubelstand' gaan staan. overblijfsel uit mijn kindertijd. voorts zijn mijn wijstenen groter dan mijn zogenaamde grote tenen.
genoeg reden om vrienden met me te worden lijkt me. |
Een piepklein lichtrood vlekje op mijn rechteronderarm. Een rode moedervlek zeg maar. Net alsof er met een naald is in geprikt. Wat wat het is weet ik niet, maar ik heb het nog nooit bij andere gezien dus dat mij uniek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik dit lees komt het cliché 'niemand is uniek want iedereen is uniek' bij mij op. Eigenlijk is uniciteit maar eng, je beseft erdoor dat je er alleen voor staat en dat je het maar met jezelf moet doen. Aan de andere kant is het natuurlijk prachtig dat er geen twee dezelfden zijn... nou ja, ik droomde even weg :).
Wat mij uniek maakt... zelf vind ik dat ik een tamelijk goed relativeringsvermogen heb en dat ik goed kan inschatten wat anderen over mij denken. Deze combinatie komt wellicht wel vaker voor. Beter waarneembare eigenschappen, misschien mijn interesse voor talen en het snel begrijpen daarvan. Dit lijkt meer op een overzicht van zelf ingeschatte positieve eigenschappen :S. Hmm. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33. |