![]() |
mooiste aan de vrouw
Wat vinden de mannen en vrouwen op dit forum nou het mooiste/belangrijkste aan het vrouwelijk lichaam :confused:
|
Ik vind gewoon het geheel het mooiste, de ronde vormen en de zachte huid (y) .
|
Ik vind de ronde vormen het mooiste aan een vrouw. En de onderbuik, een mooie navel, dat kan ik ook heeel mooi vinden:).
Het allermooist vind ik een vrouwelijke, sensuele uitstraling. |
ehm ja alles in zijn geheel inderdaad
zolang ze maar niet driehoekig of vierkant is is alles best |
alles op een afronding,mooie ogen en lippen,niet lelijk,goede formaat van borsten en lekker kontje ;)
|
De vagina.
|
Nee, serieus, als ze mooie voeten en benen heeft, dat absoluut.
|
Euh... Euh.. Tsja, nog nooit zo bij stilgestaan eigenlijk! Mooie gelijke borsten denk ik, en nie van super grote.. En mooie ronde vormen verder, wat er al eerder gezegd is..
Ow jah, en mooie handen! Met een beetje lange, met blanke negellak geverfde nagels. En wat vinden de dames nou mooi aan jongens dan?? :p |
Ik vind een dik achterste bij een slanke vrouw geweldig.
|
ik vind niet 1 bepaald ding mooi 'k vind dat alles bij elkaar moet passen 't gaat om 't geheel, en dat is dus per vrouw anders
|
Armen, want daar kan je mee geknuffeld worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Veel lichaamsdelen worden hier trouwens genoemd, je kijkt toch meestal naar het gezicht zou ik zeggen... |
Strak, rond kontje.
|
De algehele vorm van het lichaam, geen graten pakhuis en geen enorme hoeveelheid vetribbels... wat slanker dan ikzelf, das wel mooi!
|
Citaat:
ik zou ze weg jagen :o |
D'R KUT ;x
|
onderbuik
|
de lach!
|
borstbeen.
met een slanke nek erboven en dan van die ranke botjes die door het huid heen schemeren. ik zou er haast poetisch van worden. maar net niet helemaal. |
Je kunt wel vanalles gaan noemen, maar als er iets echt heel lelijk is compenseert dat het geheel toch wel weer voor je gevoel. Ik ga dus voor het totaal, of het nou mag of niet.
|
Citaat:
|
alles, alles is mooi
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed dit hele offtopic geblaat is ook nie wat... Ontopic: zoals ik al eerder zei, het geheel, verhoudingen moeten kloppen, niets moet extreem groot zijn, en geen gratenpakhuis... jaja hoge eisen :P En ik val niet eens op vrouwen :D |
alles is mooi als je een mooie vrouw hebt
ik ben 1 van de gelukkige |
Het gezicht.
|
Ogen, zeker weten. :cool: :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14. |