![]() |
seaworld
ik heb ffe een vraagje. Is er mischien iemand in seaworld orlando geweest???? En weet diegene dan ook of je daar gewoon de dolfijnen kunt aaien zonder dat je iets moet betalen of doen???
thnx |
Ik zou niet weten waarom je daarvoor zou moeten betalen.
-edit (oh yes I do: onschuldige fans van dolfijnen afpersen :mad: ) |
JIM!!!
|
oke dan.....
|
Citaat:
|
Daar zul je wel voor moeten betalen, ja. Ik ben daar overigens nog nooit geweest.
|
Citaat:
|
nee je kunt ze niet aaien, ik ben er geweest
|
Citaat:
die ze wel mocht voeren.. Denk dat ze ze dan ook mocht aaien..? (zal van te voren wel hebben betaald oid, weet ik niet) |
Ik ben er vorig jaar geweest. Was echt te gek, Florida! (y) Ja, je kunt ergens in het park gewoon de dolfijnen aaien :) echt leuk. Maar ja, dat willen zo veel mensen dus kun je ze soms niet aaien vanwege de drukte. Hoef je niet voor te betalen. Je kunt ze ook visjes geven, vinden ze je extra aardig uiteraard :D maar voor die vis moet je wel betalen.
|
Citaat:
|
Ik denk ook wel dat ze een site hebben....
|
Wat ben ik toch lief
http://www.seaworld.com/seaworld/fla/default.aspx probeer het hier eens te vinden edit: Hand-feed sea lions, dolphins and stingrays in various areas of the park. Check the feeding times when you arrive and plan to be in the area well in advance of when the feeder booths open. En nee ik heb niks beters te doen |
Hoi wij gaan er over 2 weken heen, en ja je kan ze gewoon zonder te betalen aaien. Het beste kun je wel een bakje vis kopen om ze die te voeren, dan heb je meer kans dat ze naar je toe komen
Op discovery cove kun je met ze zwemmen (gaan wij ook doen) maar dat kost $215 pp voor een uur zwemmen, en verder de hele dag daar te snorkelen en avondeten of lunch |
Citaat:
Ik zou dus nooit $215 betalen om met een stel vissen in het water te liggen he. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De entree van SeaWorld ligt rond de $ 50,-, en daarvoor mag je (tenminste: mijn ouders mochten dat twee weken geleden :P) ook de dolfijnen aaien. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49. |