![]() |
badminton
Ik kan best snappen dat mensen soms denken dat badminton een duffe sport is maar dat valt echt wel mee. Het is heel leuk en je krijgt er ook nog eens een goede conditie van. Het is zelf een van de zwaarste sporten ter wereld. Hij staat op nummer 2 en op nummer 1 staat squasen of zoiets. sommige geloven dat natuurlijk niet maar het is echt waar.
|
Aan een mededeling hebben we natuurlijk niks, ik maak er dus maar een Discussie van :)
Badminton Fysiek zwaar of niet? |
Citaat:
|
Van shutteltje overslaan in de vakantie wordt ik nooit moe:D
Ef serieus, ik geloof ook wel dat het een zware sport is, maar wint badminton het van Basketball en Wielrennen? |
Citaat:
|
Hoe lang duurt een wedstrijd gemiddeld dan?
Zoals Rob Z. al zei, ik vraag me af of een badminton wedstrijd op kan tegen een zware wielren klassieker. |
eeen topwedstrijd zeker een uur, maar dat is dus constant gaan en gaan en alles geven. kgeloof best wel dat wielrennen zwaarder kan zijn, maar is weer anders niet echt te vergelijken ook lijkt me.
|
Citaat:
|
dat zeg ik niet. en dat zal ook niet zo zijn denk ik misschien wel van de zaalsporten. het is wel ongelooflijk zwaar dat kan ik je verzekeren.
|
Het is zeker zwaar en ik kan het weten. Misschien is het ook wel de tweede plaats in de zaalsporten. Maar het is zeker wel heel zwaar en je krijgt er een goede conditie van.
|
Ach iedere sport kan zwaar zijn, is maar net welke maatstaf je daarvoor neemt.
Maar het viel mij ook zwaar tegen toen ik het ging proberen. |
ik heb het ook lang gedaan en het is idd best wel fysiek zwaar hoor
al lijkt het me erg vreemd dat het de op 1 na zwaartse sport ter wereld is |
Het hangt er idd vanaf hoe je een sport beoefend, op welk niveau..Ik heb weleens gehoord dat Formule 1 de fysiek zwaarste sport is..
|
Citaat:
|
je kunt badminton zo zwaar maken als je zelf wilt. Als je het op een 'echt' badmintonveld speelt en je probeert te winnen, is het zeker weten behoorlijk inspannend.
|
Ik ben een watje en kan het wel aardig, dus nee.
|
Van "echt" badminton word je zeker wel moe, er zijn heus wel zwaardere sporten, maar is echt niet zo simpel als heel veel mensen schijnen te denken .
|
Citaat:
Misschien is het idd wel het één na zwaarste van de zaalsporten, maar niet van alle sporten, denk ik. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18. |