![]() |
voordeligste sigaretten?
Wat zijn nu eigenlijk de voordeligste sigaretten? Dan bedoel ik geen merken van Aldi en Lidl, maar dingen als Camelen of Marlboro.?
|
als je zoekt naar de voordeligste cigaretten dan moet je natuurlijk niet "dingen als Camelen of Marlboro" willen roken, maar merken van Aldi en de Lidl.
Kwaliteit heeft z'n prijs. |
als je geen aldi of lidl merk wilt en wel goedkoop wilt, moet je west roken.. is een avnd e goedkoopste geloof ik van de 'normale' merken... 3 euro precies.
|
nou die 20 cent..dat schiet op hoor :p
|
Citaat:
|
West !
|
buiten de sigaretten van de aldi en lidl zijn volgens mij de goedkoopste sigaretten elixer die kosten 3.2 euro voor 25 sigaretten
|
of je draait ze gewoon zelf :D
|
Citaat:
als je sigaretten koopt doe je 1 á 2 dagen met een pakje. Nou reken maar eens even uit wat je over houdt na een jaar. En reken het dan voor de lol nog eens om in guldens! |
of sloffen vanuit Tsjechie (1,95 per pakje ofzo ) of Spanje (2 euro per pakje) importen :-) Of zelf halen :-)
|
Citaat:
|
gewoon gestolen kopen uit nederland.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
of sigaretten jatten nog goedkoper
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sjek is veel lekkerder dan sigaretten vind ik. gewoon zelf draaien.
een pakje marlboro is 3.20 per 20 sigaretten en sjek is 4.20 ofzo en dan heb je 3/4 zware van nelle plus vloei. en je kunt er 60 uithalen want mijn vloei is altijd op aan het einde van de sjekbuil. tenzij ik er veel jointjes uit gehaald heb |
HB is ook 3,20 voor 25 sigaretten.
Volgens mij zijn er ook nog wel meer trouwens, maar uhm als je geen sigaretten van aldi en lidl wil roken rook je toch gewoon wat je lekker vind? |
Citaat:
|
ik draai 40 peuken uit een pak sjek ongeveer denk ik, mijn pakje vloeitjes is iig nooit leeg als de sjek op is
maja een kwart van de sjek of meer gaat in joints |
Citaat:
tis weer duurder geworden |
commador--> 25 voor 2,85
dat zijn de goedkoopste dieik ben tegen gekomen |
Citaat:
|
Meenemen uit tsjechië (500 kronen / 16 euro per slof, redelijk voordelig lijkt mij ;)) .. smokkelen heet dat toch? De overheid verdient al genoeg aan de hoge accijnzen. (y) Illegaal geïmporteerde sigaretten kopen is ook erg handig.
|
Camel is nu ook verkrijgbaar in pakjes van 20 voor 2,95. Misschien een id? Op langere termijn kan dit denk ik wel veel besparen.
|
En Angela gata over een ruime week naaaaaarrrr:
TJECHIE! hehe :p :D Shag inkopuh! (y) |
koop shag.
|
Citaat:
|
Voor de trein springen is goedkoper en sneller. Tel uit je winst (y)
|
Je mot gewoon roke wat je lekker vind en niet zeiken over de prijs!!! Marlboro rulzz gewoon vindik! :D
En voor de mensen die al1 peuken bietsen: JULLIE ZIJN ALLEMAAL KUTHOEREN!!!! :mad: :mad: :mad: (n) (n) (n) ik heb gezegd... |
Citaat:
|
ja je hebt malboro bij de aldi voor 2 euro, maar die zijn niet te harden... (n)
|
Citaat:
|
Je kunt ook voor een klein bedrag een hulzenvuller kopen, dan heb je toch het idee dat je een sigaret rookt, en het is in verhouden veel goedkoper. Die hulzenvuller heb je er na 3 pakjes shag wel uit. En het is best lekker ook nog!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24. |