![]() |
Eminem Special op NL 2
Heeft iemand gister de Eminem Special op NL 2 gezien?! Heb um gemist, echt super balen............ :(
Gelukkig komt 17 juni (het eerste concert van de 2 van hem die hij geeft in A'dam in de Arena) dichterbij!!!!! Het kaartje ligt hier goed opgeborgen!!!!!!! Gaat er nog iemand naar toe of niet?! Greetz Robbert :) |
Ja heb de special gezien. was wel mooi. heb alleen het begin gemist. ze lieten stukjes zien van de opnames van 8 mile.
en een interview met um. tja.. meer weet ik eigenlijk niet. shit dat je um gemist hebt maar jij gaan um in het echt zien. dus je hebt nog niets te klagen dacht ik ;) have fun die dag. xoxoxo |
dat was echt een slecht staaltje journalistiek, ze vertellen in 3 minuten heel zn verhaal en dan laten ze een paar clips zien die ze voor 20 seconden ondertitelen en de rest mag je zelf uitzoeken..
Echt zo'n slechte docu.. Ze hebben gewoon alles van andere documentaire's gejat en dat een beetje geknipt en bij elkaar gepleurd.. (n) |
Vergeten :(
|
Ik heb er wat van gezien, en heb toen snel doorgezapt, ik vond het 't kijken niet waard. Voor degenen die het niet hebben gezien, zeg ik: cheer up, het was toch tijdsverspilling geweest. Je mag blij zijn dat je 't niet hebt gezien.
Wat is die Eminem trouwens toch een watje in real life. Nou ja, zo kwam hij op mij in ieder geval wel over in die documentaire... Greetz, Ripper |
Ikkuh ga lekker ook naar Eminem!!!!
Ik heb staanplaatsen, ik hoop dak niej helemaal fijngeplet ga worden:D Ik kijk er echt naar uit!! XXX Angela |
ik wist niet dat t kwam :( en heb t dus gemist
ik ga ook de 17e en heb ook staanplaatsen, maar ga wel in mn eentje :( maar heb r heeeeeeeeeel veel zin in |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20. |