![]() |
Menstruatie: dingen niet meer kunnen doen?
Zijn er tijdens jullie menstruatie dingen die jullie echt niet meer kunnen doen? Of gaat het leven gewoon verder? Ikzelf jog bijvoorbeeld graag, maar tijdens mijn menstruatie gaat het gewoon niet (buikpijn!)... zijn er bij jullie nog dingen die jullie niet kunnen, of moeten laten vallen in die paar dagen?
|
Nou, de 1e dag heb ik vaak hele erge rugpijne n kan ik beter niet de stad in gaan ofzo.. maar verder : life goes on..
|
ik heb er de 1e 2 dagen wel veel last van maar ik dwing mezlef gewoon te gaan sporten enzow.
anders ga je alleen maar denken:ow wat ben ik zielig,ik ben ongesteld en ik heb zoooo n buikpijn:( als ik bezig ben let ik niet meer zo erg op me buikpijn. |
Tja, ik lig altijd standaard een dagje op bed als het zover is, maar verder valt het wel mee. zwemmen is niet zo prettig..
|
heb bijna nooit ergens last van, en alsk weleens ergens last van heb neem ik gewoon een iboprufen, helpen heel goed
|
ik kan op mijn ergste dagen vaak niet sporten en lang stadten enzo, en niet alleen van de pijn, maar anders lek ik gewoon door :( :( En daar helpt niets tegen. tegen de pijn neem ik vaak pijnstillers. Verder probeer ik gewoon zoveelmogelijk te doen. Ik heb geen zin om thuis te blijven
|
Het maakt voor mij eigenlijk geen verschil, ik doe gewoon alles wat ik 'normaal' ook doe. Ik sport gewoon etc. Alleen als ik (meestal de dag ervoor of 1e dag) heel veel buikpijn heb doe ik het wat rustiger aan, dus niet de stad in enzo.
|
Ik zal ook wel minder rugpijn willen maar ja tis niet anders.. weet je waar ik wel bang voor ben.. Dat als ik ga zwemmen (en dus tampons gebruik) dat ik als nog doorlek! :(
|
Heej!
Ik doe heel fanatiek aan zwemmen... en tsja, kan niet ineens een weekie stoppen!! Dus zwemmen doek gewoon nog!! (wist je dat je menstruatie stopt als je in bad/zwembad bent?!?! :eek: ) En verder... Inderdaad Life Goes On!! Kus Juul |
mijn menstruatie stopt niet als ik in bad/zwembad ben.
ik heb geen last van buikpijn ofzo, dus dat belemmert me niet. ik zou alleen niet zo heel snel gaan zwemmen, alleen als het echt moet. |
Ik heb de 1e dag meestal wel veel last van buikpijn,dus dan moet ik wel even rustig aan doen.
Maar verder kan eigenlijk bijna alles.... Alleen soms laat je dingen omdat je je niet prettig voelt. Ik voel me dan meestal behoorlijk rot enzo,dus dan heb ik toch nergens zin in.... |
euhm alleen de eerste dag doek vaak rustig aan niet de stad in enzo. en ik zit op zwemmen dus ik zwem dan wel duzz
|
ik voel gewoon niet dat ik ongesteld ben ik doe alles wat ik ook op gewone dagen doe zwemmen paardrijden tennis enz
|
soms wel buikpijn en rugpijn maar verder niks aan de hand...vroeger met maandverband was het wel irri want dan merk je het ook echt dat je het bent, met tampons merk je er niks van dus kan je ook alles doen..
|
alles gaat gewoon verder....k heb er totaal geen last van :)
|
Ik heb meestal de eerste dag dat ik ongesteld ben buikpijn, maar daarna heb ik er geen last meer van
|
Citaat:
Verder heb ik er niet zo'n last van. |
ik blijf ook vaak een dag thuis als ik ongesteld ben.. :D
ik doe dagelijks buikspieroefeningen, maar als ik ongesteld ben (lees: de eerste 3 dagen) doe ik dat niet, hij is dan extra opgezet, en als ik dan buikspier. oef ga doen voelt het alsof ik m'n buik helemaal aan 't verneuken ben! :confused: :D |
Ik zwem niet en ga niet naar het strand enzo...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb niet last ervan want ik ben een jongen...wat doe ik hier:rolleyes: :confused: :confused: |
Citaat:
waarom zou het stoppen als je in bad zit!?!? ja door het water wordt het wel wat minder, maar als ik echt ongesteld ben en van die gore stroom schokken dat het eruit komt, nou dat gebeurt ook in 't bad hoor!!! :mad: gatver ik ga ECHT NIEt in bad als ik ongesteld ben! |
Sporten doet pijn.
|
Eigenlijk doe ik alles wel, ik vind het alleen wel vervelend :S
Zelfs zwemmen kan, maar daar heb ik een hekel aan, dat gekloot met die tampons... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05. |