![]() |
Over een maandje zitten we er al "lekker" middenin...
Maar hoe kijken jullie op dit moment tegen de examens aan? :confused:
Ben je zenuwachtig, nieuwsgierig, bang, gestresst, chagerijnig..whatever?! Ik ben nieuwsgierig, heel erg zelfs, omdat ik nu wel es wil weten hoe het is..Verder misschien een beetje zenuwachtig omdat alles 'nieuw' is en omdat ik graag wil slagen :p:D Op dit moment nog niet gestresst of bang ofzo.. |
Ik ben niet erg zenuwachtig, wel een beetje nerveus. Ik weet zeker dat ik het zal halen, ik moet alleen nog leren, en daar zie ik op het moment erg tegenop.
|
bij mij op school proberen ze je wel zo zenuwachtig te maken als maar kan. Zelf probeer ik t me maar steeds als 1 groot proefwerk te zien, maar heb toch maar ff wat dingen opgezocht over ontspanningsmogelijkheden.
Maar opt moment heb ik zoiets van, laat maar komen, ben ik er tenminste vanaf :) |
T wisselt zich telkens af. Als ik bij M&O zit ben ik b-tje nerveus, als ik bij engels zit niet. Maar ik weet wel zeker dat ik een dag voor de examens de hele dag op de wc zit :S Naja, zien we dan wel weer...
|
het valt allemaal best mee hoor..
|
ik ben nog niet zenuwachtig ofzow, vandaag begonnen met leren en vanaf nu elke week aan een vak besteden. dan nog 1 week over om een beetje te oefenen en dan moet het lukken
|
Beginne we nu al het gezeik te krijgen van of je nu zenuwachtig, nieuwsgierig, bang, gestresst, chagerijnig ben van je examens die pas over een maand beginne. Ga eerst eens relax genieten van het mooie weer en de vakantie die je heb !!!!!, stelletjuh gekken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maaruh kwens je bij deze Veel Sucsex met leren :o Khoop dat je haal |
heeh :)
heb al vanaf 20 dagen geleden in msn naam counter... nog 29 dagen, nog 28 dagen, nog 27 dagen :S begin toch wel zenuwachtig te worden |
Citaat:
|
Citaat:
ik WAS nog niet zenuwachtig |
Ik heb nu school onderzoeken..
Maargoed, weet zelf ook wel dat ik zal slagen. Hoef maar voor bepaalde vakken echt te leren. |
Citaat:
Jij ook succes hoor :), maar je reactie was een beetje bekrompen, geef toe (die eerste). |
Citaat:
|
Vorig jaar voelde het erg fijn toen ik na alle spanning eindelijk eens echt mocht beginnen, dat zal dit jaar wel weer zo zijn.
|
Citaat:
ik begin op 19 Mei pas (en ben 18 mei jarig...jeej) |
ik moet morgen alle werkstukken en boekverslagen af hebben, dat is pas stressen, ik moet nog 2 boekverslagen, en alle plannen van aanpak, en logboeken nog doen dussssssssss
streeeesssssssssssssss |
dus dan kan ik me afvragen: Wat doe ik op dit forum???????
|
Citaat:
@iwein: Das waar, ik begin ook pas op 19 Mei dus dan zijn het idd (nu nog) 25 dagen. Ik las alleen ergens op zon examen-site dat het er op dat moment nog 23 waren, vandaar :) |
godver, dan al? :o
|
Ik zie er eigenlijk helemaal niet zo tegenop, ik denk dat ik het wel ga halen namelijk. Je hoort altijd van iedereen dat je er wel komt als je maar met voldoendes je examens in gaat, en je de examens gewoon goed leert en dus 'netjes' maakt. Dus het moet wel te doen zijn. Hoewel ik vast nog wel ga lopen stressen dat ik in tijdnood kom, maar ik ben vandaag begonnen met dingen doornemen en heb al planning gemaakt voor de vakantie, dus...
|
Op zich kijk ik er niet echt tegenop ofzo, hoogstens tegen al het leren wat ik vanaf volgende week moet gaan doen. Ik wordt alleen wel redelijk zenuwachtig als de docenten vertellen waar we op moeten letten, hoe er nagekeken wordt, en waar we nog meer op moeten letten. Dan lijkt het opeens heel dichtbij allemaal....
|
nou over een maad moet ik nog 1 examen doen. en nou net die waar ik ut meest tegenop kijk
|
waarin?
|
Ik heb werkelijk geen idee. (Ik ben nog bezig met dingetjes die niet veel met 't examen te maken hebben..) :o
|
Ik kan me er echt niet druk om maken...
|
21 :d
|
Citaat:
als je dagen gaat tellen, word je juist zenuwachtig. gewoon rustig doorleven en er zo weinig mogelijk aan denken. wel leren natuurlijk ;)! ik was trouwens het eerste examen helemaal niet zenuwachtig, maar het tweede heel erg. daarna heb ik geen zenuwen meer gehad. |
Citaat:
|
Citaat:
zie ook net dat sinds '95 differentiaalrekening, partieel integreren enzo niet meer meedoet (= erg moeilijk), maar LOI gaf dat nog wel, dus dat kan ik mooi overslaan :) dus volgens mij word t vrij makkelijk vergeleken met voorbereiding, dus heb er wel zin in |
Citaat:
het eerste viel me gewoon mee denk ik, en ik denk dat ik bang was dat de tweede dan toch niet meeviel ofzoiets. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38. |