![]() |
Jazz is opper
Wat vinden jullie nu allemaal van jazz , ik vind dat het echt goeie muziek is, ook om te spelen.
:eek: |
Goeie muziek! Vooral Dixieland Jazz.
|
Jazz is (y)
|
mmmm, ik ga toch vooral voor latin-jazz.
|
Citaat:
|
jaga jazzist
|
richard cheese
(kent iemand hier hem? ) |
het is boeiende muziek en cool om cool te vinden. :s
|
Citaat:
Back on topic: Jazz = (y) , veel verschillende stylen in, en vaak hele goede muzikanten. Sommige jazz is ff wennen, maar wel lekker :o |
Citaat:
|
Jazz is zalig, Jazz rulez hmmmmm... vind ik eiglijk wel van alle muziek ma ok. Iig, kennen jullie Bite The Gnatze, Palinckx en vooral Underkarl?
Ok is niet pure jazz, maar hebben veel jazzinvloeden en vooral The Second Brain Tour van Underkarl is heerlijk! |
Jazz is heerlijke rustmuziek, ik zat laatst nog in een jazzcafe en er hing echt een hele gezellige relaxte sfeer. Maar ik ben wel een cultuurbarbaar op jazzgebied; ik ken bijna geen namen, dus dit topic komt me goed uit. :)
|
Citaat:
django was trouwens ook wel een erg goede jazz gitarist |
Jazz is zooo breed. Ik luister het meest naar avant-garde en freejazz, dus echt het abstracte en experimentele wat de meeste mensen niet trekken :D
|
muziek is echt super man...geweldig gewoon
... |
Citaat:
|
momenteel zijn thelonious monk, charlie parker en miles davis mijn helden, maar ik moet nog veel meer ontdekken, ga ook weer zeker naar north sea jazz dit jaar! (y)
|
Heerlijk...
Jazz is relaxt. Beetje chillen, beetje D&B ertussendoor, beetje Acid Jazz, beetje vuile dingetjes, beetje hillbilly-achtige rotzooi ertussendoor... Ja, dat kan ik wel waarderen :) |
Citaat:
|
ik vind het geweldig. zit bijna elke dinsdag avond in een jazzcafe live jazz te luisteren terwijl ik er absoluut geen verstand van heb.
noem namen en stromingen. new cool collective ken ik al. |
Zeker weer north sea dit jaar :D Alleen toen het nog echt leuk was, met het dakterras..lag ik nog in m'n wiegje..schijnt :o
Jazz is een beetje de uitweg voor de gitaar voor mij. :) |
om te luisteren vind ik er niet veel aan, maar et is wel leuk om te spelen..meeste jazz is erg lastig.
|
Citaat:
ik vind bebop een goeie stroming, swing vind ik kut ( behalve NCC dan), fusion en latin jazz vind ik ook errug goed. |
wat ook een meesterwerk is: future to future van HERBIE HANCOCK
|
kan heel leuk zijn ja
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wil je goede jazz horen?? De legendarische trompettist Benny Bailey treedt morgen op in Cristofori! tot en met 18 jaar kan je er gratis naar toe! www.contrabassist.nl |
Citaat:
en live jazz bandjes die lekker improviseren (y) en naked city ;) (y) |
Ook vrij oud.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |