![]() |
Bellen met forummers
Met welke forummers heb jij wel een keer gebeld?
|
Wasp (das lang geleden zeg..)
muckymouse strafcorner shah of blah wim wok q klazina wok drama eztah Martin Dude ~(S-|-)2v!lL~ ruby soho cem slut the exploding boy escapism jellerd nanaki verder kom ik ff niet maar ken ze ook bijna allemaal persoonlijk dus das ook wel beetje anders :) |
Utopia (ken ik persoonlijk)
Voor de rest niemand geloof ik .... |
Ik bel niet met forummers. Da's tegen mijn principes.
|
murwari :o
|
StoneFace
nare man tacidvs Leonoor Snow White Eend Was het geloof ik... |
MorganMorganMorgan :D
Adrenaline, Black Rainbow, ~MadAthlete~, Questor, Faery, AtHell, Avelon. Mm, en verder kom ik niet. Maar da's niet mijn schuld, want het is laat. |
Citaat:
'I'he prophet |
Hmmm ff denken: nee, met niemand. :)
|
ook met niemand
|
Ik bel vrijwel nooit met forummers
-MasterMolly -en Secret-JunkY heeft 5 minuten met mijn vader gebeld :D :p |
|
Citaat:
|
Citaat:
hmmz, anders geformuleerd: ik heb niet met een forumlid/forumbaas/medewerker/beheerder gebeld zo goed :) |
Citaat:
@Wawl: Ja, heuswaar! Niemand is best lief, hoor. |
Citaat:
|
Alleen met Mitros maar die ken ik irl.... verder met niemand..
|
Nog nooit gebeld met iemand van het forum. Bellen is nu ook niet bepaald mijn favoriete bezigheid; één op één-gesprekken, dan komt U_S pas echt tot zijn recht.
|
Citaat:
<edit> En natuurlijk Qimm en *Burning Water*, maar die ken ik irl. Judith2211 heb ik ook wel aan de telefoon gehad maar niet echt gebeld, zegmaar. Verder gloof ik niemand. |
Euhm.
Sterrie. Pruttelpot. An. Snorkel. Pinkish Dress. Schoen. Strawberryswirl. Jellerd. Ik mis er een paar. Geloof ik. |
Ik heb ikheetfroukje wel eens aan de lijn gehad, maar die hing meteen weer op. :p
|
mijn lijstje is nog t langst!
maar of ik daar trots op moet zijn is nog de vraag ;) |
iotje!
kwyjibo! |
preaper, zonet nog:)
~furrie light~ [sas]Q de communiceerbeer Hybrid dat was het geloof ik wel:confused: |
wie wil mij bellen?
|
Citaat:
|
Roos
feline Li waaromniet? Unexplained ~Dark Voice~/Exaria Denise84 Loesje Kimry Gothic ongetwijfeld nog wel meer...als ik je vergeten ben, sorry |
Voor zover ik op dit moment weet alleen AePiE
|
alleen 2 sec met dreen.. verder nog met neimand
|
iamcj
Gothic Snow White Unexplained vampiro Albundy Koen ekki crazyjaap Myself! dystopia Dat was het geloof ik wel... |
Alleen Pherwilyaiel dacht ik.
|
Citaat:
enne nog met één iemand die niet weet wie ik ben... en die ook forumt (het heeft al 25 posts) :) |
Ik word al nerveus als ik mijn oma moet bellen, laat staan een complete onbekende :)
Euhm.. Kheb eens 3 minuutjes met AlBundy aan de foon gehangen. |
Diablos :D
|
SuSHiJoW
testout.com wierie TLMWKY ofzow:o |
Myself!
Snow White Doc laula ;) |
Citaat:
|
Secreet
Bikinie-meisje Tweety2k Milk Gonzo |
Met geen een. :)
|
geen een, of ik heb eens iemand aan de lijn gehad die hier forumt maar waarvan ik niet weet dta hij/zij hier forumt...maar dan nog is de kans klein, ik bel namelijk nooit...
[edit] typo[/edit] |
niemand.. houe zo! :p
|
Niemand, en dat is wel goed zo. :)
|
A*
|
dww
|
een keer met sterre maar ik geloof dat ze nu niet eens meer zo heet
|
Jon
Simon Chanson Gus InCuBuZ mientje_HV |
Met Biertjehakken (komt hier nooit meer) tijdens Sneekweek vorig jaar (niet dat het effect had want we bleven elkaar mislopen)
Met Bliksem paar keer En italianboy had mij met oud&nieuw gebeld maar die oproep had ik gemist :p |
~Dark Voice~
cartman666 *edit: En Exaria. :p |
Mickael
rb338 |
Bazzemanz en AntiKezman (van ll.com, gebanned hierow :D:p )
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |