![]() |
Dikke vette blow meeting in haarlem
Mensen,
lijkt iemand het leuk om binnenkort als het relaxed zomer is in de Haarlemmer Hout (afspreken op Haarlem NS natuurlijk) te gaan zitten en met ze allen hard te gaan sucken? Gewoon een middagje. De Haarlemmer Hout is trouwens een groot bos in het midden van Haarlem omringt met twee coffeeshops op loopafstand, een groot grasveld waar al jaren het grootste en eerste bevrijdingspop ooit van Nederland gehouden word. Er moet wel bij mij thuis een goede stereo te regelen zijn voor wat pompende ska, een dosis old school punk, drum 'n bass, hardcore punk of voor de genen die een dick willen zijn andere muziek :D ! Lijkt mij in ieder geval in spacend ideetje. Datum en tijdstip zijn natuurlijk nog te prikken. Relaxed knettere groet van Ivo aka Lompo de Clown |
rotterdam <---> haarlem 17,00 pleuro's
neh :) |
Citaat:
|
Citaat:
en zwart rijden is geen optie :/ |
Citaat:
|
Zullen we anders stemmen voor een locatie?
|
Is opzich een optie maar ik stem natuurlijk wel Haarlemmer Hout :D
|
Hee dat bos ken ik :P
|
Citaat:
|
Leuke muziek iig ;)
als er genoeg animo is kom ik wel, maar goed zo kan elk persoon uit bijv. groningen zeggen JA NU meeting in groningen! dus ik denk dat we beter utrecht of amsterdam kunnen nemen (amsterdam :o) daar heb je ook vondelpark en museumplein enzo en s avonds naar de vrankrijk!!! (ska, punk, later hardcore enz.) Amsterdam lijkt me wel leuker iig.. Utrecht ligt dan weer wat meer centraal. Ik vind trouwens dat er echt wel ns een meeting mag komen idd |
Citaat:
|
Dan voeg ik mij daar ook bij
|
amsterdam (y)
|
(y)
|
vondelpark(y)
|
kronenburgerpark in nijmegen... nog veel leuker!
|
amsterdam = :cool: (y)
|
Ik stem voor Jamaica, maar dat vinden jullie zeker weer te ver treinen...
|
Citaat:
Ok, als er nog wat mensen hier willen reageren en er komen er nog wat bij, PM ik Wasp wel even of hij een meeting manager ding wil aanmaken. Als we doen zoals ik voorstelde, nl. 's middags vondelpark en 's avonds door naar de Vrankrijk (is pas vanaf 10 uur open dus regel slaapplaats/late trein) dan kunnen we het best op een zaterdag afspreken. De Vrankrijk zit op 2 minuten lopen vanaf de dam, oftewel in totaal 10 minuten lopen vanaf Amsterdam CS. (De Vrankrijk is trouwens een kraakcafé met allemaal gezellige mensen en ska/punk/reggae muziek :) en je mag er ook softdrugs nuttigen, altijd handig ;) ) Voorstel: Zaterdag 31 mei? en dan om 14:00 ofzo, Amsterdam CS (Burger King op spoor 5 of de meeting point in de centrale hal) Dit is allemaal speculatie, dus spui hier uw mening over tijden en plaatsen enzo :D Evt. bezwaren tegen Vrankrijk ook hier melden :p Topic starter is het nog mogelijk om je titel te veranderen? Wow dit is een rommelige post geworden :o |
Citaat:
[edit]ik moet voortaan maar eens beter gaan lezen voor ik post :o[/edit] |
ik kom niet... heb veel te veel te doen in die weekende voordat ik op vakantie ga..
|
31 mei pas?
waarom niet wat eerder? 3 mei, 10 mei, 17 mei ofzo tis maar een ideetje, zolang het in a'dam is kom ik zowiezo wel (en neem ik misschien wel wat vrienden mee ook, hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? :D) |
Citaat:
edit: en als je het te vroeg doet heb je kans dat veel mensen al plannen hebben enzo. |
Citaat:
24 mei kan ook |
31 mei doe maar
dan kan ik savonds mooi naar afi in de melkweg |
17, 24, 31.... ??? mij maakt het nie uit, eigenlijk nog het liefst doordeweek, maar zaterdag is ook goed, als het maar nie 3 of 10 mei is....
|
24 zou mij weer mooi uitkomen :p
|
I don't care, hoe later hoe beter voor mijn financieen, maar ja, ik haal het zowieso wel
|
ik hou niet van dat muziek.
Wel van blowen overgens. |
Citaat:
|
ja maar als ik stoned ben en ik luister naar muziek waar ik niet van hou, das gewoon vreselijk dude.
|
Overgens kan ik zelf ook wel ff wat lekkere techno cd's branden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Doe mij btw Amsterdam, dan hoef ik alleen de tram te nemen, als het ver is ben ik te lui om er te heen te gaan, dat weet ik nu al.
|
Citaat:
|
Citaat:
btw, leuke avatar otherside ;) |
hoezo is dat park dan zoveel leuker :/
anders houden jullie een eigen meeting daar in nijmegen..... ik zal er niet zijn iig :) |
ik zie hier toch wel de meeste mensen amsterdam roepen volgens mij ( =te lui om te tellen :o ) dus laten we het maar gewoon op amsterdam houden en een datum gaan kiezen...
voorstellen zijn tussen 29 april en 5 mei 10 mei 17 mei 24 mei 31 mei roept u maar |
eej Lompo was jij gister toevallig bij rocketfuel?
|
hehe....lompo...tsja als ik van blowen had gehouden.......ik kom wel uit haarlem en ik ken je ook nogeens...hehe rocketfuel (y)
|
Citaat:
ik voel me zo bekeken |
Citaat:
Hoe later, hoe beter te plannen |
Citaat:
ik heb nog time bomb van rancid voor je aangevraagt ;) |
Citaat:
|
agh, maakt mij het allemaal uit, ik zit op de lentedag in hellevoetsluis, geen hout dat over beton heenkomt :cool:
|
Duidelijk is wel dat drugsgebruikende jongeren zeer chaotisch zijn en niet eens een meeting kunnen regelen.... :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik houd wel van in de Hout zitten naast blowende mensen, telt dat ook? Lompo, zat je afgelopen vakantie ook in de Hout ? Heb ik je er misschien wel gezien. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05. |