![]() |
Heb je als metal achtige liefhebber ook een 'normaal' nummer dat je leuk vindt?
Zijn er behalve bands zoals metallica, Paradise lost, My Dying bride, en dat soort muziek ook nog nummers uit bijvoorbeeld de top 40 die je leuk vindt?
|
kluister geen metal maar wel "teringherrie" zoals bijv. powerviolence, crust e.d. daarnaast vind ik sommige pop dingen ook erg leuk (robby williams bijv.)
|
ik vind bad candy super..
:eek: |
cool
ik zelf heb niet echt bepaalde artiest er zijn gewoon losse nummers die ik wel leuk vindt. Bijvoorbeeld sophie ellis baxtor vond ik wel leuke nummers hebben.. en zo zijn er nog wel een aantal nr's |
ik vind shakira af en toe nog wel okay :)
en toen ik je zag van hero vind ik geweldig k3 kan er mee door :o |
Heeeeel zelden dat ik iets goed vind uit de top40. Kan t nu zo snel niet bedenken.
|
top40 luister ik niet.
naast metal zijn er ook wel andere dingen die ik luister. o.a the doors, royksopp, tool, black sabbath enz. |
Citaat:
zonder sabbath geen metal.. |
tool is toch zeker ook metal , vind ik
|
M'n muzieksmaak is sowieso wel vrij breed..ik luister bijvoorbeeld 'takkeherrie' als vrij lompe hardcore/metalcore..
Ik versta Acda & De Munnick wel onder normaal, en die vind ik geweldig. Jamiroquai , manu chao, coldplay, muse, tori amos...nummer van de counting crows is ook wel aan te horen..ach, heel veel dingen kan ik goed hebben.. |
Citaat:
|
Ja Avril Lavigne. :)
|
""""normaal""""
|
Citaat:
Wat is 'normaal'? Een beter vraag zou zijn : luister je ook naar andere nummers dan metal? Ik luister bijvoorbeeld naar : Tori Amos, Hatebreed, Dying Fetus, Orgy, Beck op 1 dag. |
Scooter-Nessaja
en soms ook nog andere happy hardcore uit m'n jeugd toen dat 'cool' was :p |
Citaat:
|
Pfffff waar slaat dit nou weer op? alsof je als metal-liefhebber niet naar andere muziek kan luisteren ofzo? :D
|
op slot ermee
|
Citaat:
ik woon niet eens in de achterhoek man |
:confused:
|
Ja, ik vind Round Round van de Sugababes wel een mooi nummer
*zwaai* Marleen |
Citaat:
http://www.renefrijters.nl/img/gerardjoling.jpg |
ja
|
Ik vind ´Oerendhard´ En ´Mamma, woar is mien pils?´ wel leuke normaal nummers.
|
donn-E de grootste player van Weesp :D
|
ik vind Like I love you van Justin Timberlake wel leuk :o :)
|
Vind Dire Straits, Mark Knopfler, Dank Jones, U2, en Bon Jovi wel cool, naast alle metalzooi ;-)
|
Shakira en Christina Aquilera...ach ja, je moet toch wat :D
|
Citaat:
~will be friends~ |
Citaat:
en Vrouw Haverkamp |
The power of love van Huey Lewis and the news (Y)
|
ik ben ook geen metaller.
maar luister indie-rock en dergelijke dingen. en ondertussen ook tatu. |
Citaat:
Maar Mamma... is wel de leukste :D |
Ik luister niet überveel metal, maar ik luister ook graag vlaamse hiphop (kom mor ip - t van commerce; welgemeende - flip kowlier) en nog wat andere hiphop. Verder ska, punk en rock, maar dat zal dan wel weer onder metalachtig vallen. (of weet ik veel.) Verder luister ik ook wel eens klassiek. (ik speel viool, dus dat mag) (viool is namelijk héél gothic ;-))
|
Citaat:
vooral de afrikaanse geluidjes!!! |
En een leeuw die vraagt waar zijn pils is :D (y)
|
ben geen metal-persoontje maar...
ik vind Celene Dion ook wel kewl :) en af en toe van die rock-nummertjes uit de top 40. |
Hekikkowokan bedoel je denk ik (voor de niet-achterhoekers, de titel is makkelijker als je weet dat t 'hij kijkt je ook aan' is ongeveer ;) ). Ok, lijkt me duidelijk dat ik wel Normaal luister, hoewel ik ook meer een rockluisteraar ben dan een metalluisteraar :)
|
natuurlijk
:rolleyes: |
Mijn post was tenminste nog ontopic...
|
Mwach, vroeger was ik van mening dat je niet èn trance èn metalliefhebber kon zijn, maar heden ten dage ben ik daar behoorlijk anders over gaan denken.
Vrijwel alle soorten muziek luister ik wel, van Fiona Apple tot Burzum. |
Citaat:
|
Citaat:
|
NEKRO KVLT BLACK CHRISTRAPING METAL
en nirvana vind ik ook wel leuk :) eigenlijk een beetje alles behalve: Top-40 R&B Rap Hip Hop Hardcore en al die shit |
Ik vind k's choice en acda en de munnik ofzo ook leuk, dus whats the problem? Hou wel van veel shit. Zolang het maar echte muziek is dus niet zo computergestuurd.
|
Citaat:
|
Citaat:
welke nummers vindt je wel leuk dan? |
Citaat:
:rolleyes: Poser. |
Naast metal heb ik ook een zwak voor de schlager van Onkel Tom, maar das ook metalachtig.
Ook luister ik veel Noise, Jazz/Blues en Klasiek. Niet echt iets wa5t je al;s normaal kan klassificeren. Je bent true of niet natuurlijk :cool: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52. |