![]() |
Wie heeft er weleens een ban of waarschuwing gehad? en waarvoor?
is er iemand die weleens een ban gehad heeft? voor ongewest taalgebruik of dergelijke?
of een waarschuwing gehad? zoja waarvoor? |
Ban.
Omdat. ik schijnbaar toevallig hetzelfde ip had als iemand die een ipban kreeg. |
nope
|
Vervelend dat je een ban krijgt. maar hoe kan het dat iemand hetzelfde ip nr heeft?
toevallig een keer vanaf dezelfde locatie hieropgeweest ofzo? |
Citaat:
|
erg raar inderdaad :S
|
Ban, twee maanden, voor het spammen op DK de dag ná nieuwjaarsdag.
|
lifestyle bedoel je
|
Citaat:
|
hmm ik dacht dat dat spammen op lifestyle de directe aanleiding van je ban was.. :|
je deed je naam wel eer aan iig ;) |
Ban, 2 dagen, voor spammen op lifestyle en sexualiteit.
Ban, 2 maanden, voor het spamfestijn op lifestyle. (mede verantwoordelijk voor 't grote slot destijds.) |
nog nooit
|
Waarschuwing :o
Bij het oude forum was de "Who's Online" voor even verkloot. Ik probeerde alleen maar iets uit *kijkt onschuldig* :o :D Voor de rest ben ik altijd lief geweest ;) |
Ik geloof nog nooit :)... ik ben altijd een braaf forummer geweest :p
|
nog niks
|
1 ban omdat ik iets "brutaals" zei tegen Questor :rolleyes:
Het was niet eens schrokkend of vooraf gegaan van een waarschuwing. Nou ja boeie, zoiets moet je ook eens meegemaakt hebben he :) |
ban
|
Niet. Geloof ik.
|
nee niks natuurlijk :rolleyes:
|
2x een ban volgens mij.... t kan ook 3x keer zijn....
|
Nooit :)
|
nope,nooit
|
3x ban
1x omdat ik niets had gedaan (echt!!! :eek: ) 1x omdat ik lekker zat te spammen (verveelde me) 1x omdat ik iemand had verrot gescholden (hij had de ban moeten krijgen :() |
af en toe 'ns een soort van waarschuwing omdat ik hier in dk zat te chatten, maar verder niks ernstigs :)
|
Ik heb 1 maal een waarschuwing gehad, wegens spammen op Dating destijds. Achja, maak me er niet druk over. Verder heb ik nog nooit een ban gehad. :)
|
Nee. Wel een ban voor een kloonaccount (Dushilovah a.k.a. Djamal) en wat bans op de chat.
|
Citaat:
Ik ben altijd al een braverik geweest. Dus geen ban, zelfs geen waarschuwingen geloof ik. |
2 bans voor spammen op andere delen van het forum dan onzin. :(
|
nog nooit een ban en nog nooit een waarschuwing
|
Nog nooit
|
ja door het gekloot van mn broer heb ik een ip ban. en ik zou t nog steeds fijn vinden als iem nou eens kijkt naar mijn berichten en ziet dat ik normaal doe en de ban eraf haalt. mn broer vind t ook lullig voor mij en kloot niet meer dan denk ik, en anders gooi je m er toch weer op :rolleyes: zit nu op school. post altijd vanaf school of als k bij mn vriend ben
|
Citaat:
|
Geen waarschuwing of ban, weet er iig niks vanaf.
|
ik ben een maand geband geweest voor spammen ofzo. waar ik het nog steeds niet mee eens ben. :o
|
Nog nooit, ik ben gwoon een brave forummer ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nog nooit een ban of waarschuwing gehad, ik ben veels te braaf. ;) :P
Groetjes, Ripper |
Zat keren, weet niet meer waarom.
|
ik niet :)
|
Ik ben ook een brave forummer
|
hmm, iig nog niet een waarschuwing via mail op pm ofzo (wel gewoon in een topic) :)
|
nooit. geen ban en geen waarschuwing.
|
2 waarschuwingen in mijn lange carriere hier:D
|
ik ben te lief..
|
Waarschuwing.. :o
Van Anneee. :p (Ik kom ook een keer op DoP hoor.. :(:o) |
Nog nooit gehad.
|
Citaat: