![]() |
[tekening] the horror...the horror...
Hieronder een tekening, reeds klaargestoomd voor photoshopbewerking (zorgvuldig uitgeknipt en op egaal wit achtergrondje geplakt + brightness/contrast aangepast).
Ik ga hem nog kleur en een (subtiel) achtergrondje proberen te geven. Dit is een verkleinde versie (25% vh origineel :)), ennn voor een grotere versie klik HIER . Als hij af is zal ik het resultaat hier ook posten binnenkort. :) http://members.chello.nl/~h.cramm/scansize25.jpg |
wow. wat een detail :eek: (y) hij is nog niet af???? :confused: :eek:
|
Volgens mij klopt hij anatomisch gezien niet helemaal ;)
nah, errg doop hoor geo: heb je die robocop van groep 8 nog ergens liggen? Deze is bijna net zo vet ;):D |
*gasp*
|
Wauw!
Echt goed.. vind 'm wel ok zo, zwart-wit, heeft geen kleur meer nodig. :cool: |
Heel mooi. Maar anatomisch correct? Ik denk niet dat dat nog opgaat bij dit soort wezens, dus ik zie niet in wat er nog aan veranderd moet worden! (y)
|
Citaat:
Citaat:
|
argh ik vind 'm er echt creepy uitzien :p (y)
|
zozo, vet :)
vind um zow al mooi, ben benieuwd hoe ie is met kleur.. |
geil.
doet me denken aan de beestjes op de cover van Kate Bush' Never For Ever :) |
Wauw. Echt mooi gedetailleerd (y)
|
geweldig
|
(y) mooi hoor.
Waar heb je ´em vandaan? |
ik zag de titel en dacht, dit moet ik zien.
Echt wel mooi, en als het fantasie is hoeft het toch ook niet anatomisch correct te zijn. |
:cool: :)
|
tuut, ik bedoelde dat hij aan 1 kant allemaal poten heeft, en aan de andere kant niks. Als hij loopt/zwemt rolt ie om:o)
maar goed, is natuurlijk alleen maar gezeik aangezien hij er zo supervet uitziet. Maar misschien een idee om bij volgende tekening iets meer rekening mee te houden :) Offtopic: en toch tipt hij niet aan robocop :P |
Ben het met Nanaki eens, tis alsof ie doormidden geknipt is :p
Je kan er zo'n bord omheen tekenen, als jachttroffee :p |
Schitterend.
Het enige commentaar dat ik zou kunnen leveren is dat het jammer is dat de compositie zo saai is. Je ziet 'm van de zijkant en da's behoorlijk been there done that. Beetje schuin van voren oid zou wel cooler zijn. Maar wel moeilijker. Maar wat zeur ik hij is geweldig (y) |
Citaat:
@Nana: Hij eh, vliegt ook ;p en als ik robocop kan vinden zal ik m nog ff inscanne :p |
Lijkt wel wat op m'n zusje als ze weer eens stiekem naar een nachtfilm heeft zitten kijken (en dan de volgende ochtend om 7 uur de badkamer uitstamp, scheldend op alles dat beweegt) :p
|
Jep, ernstig vet! ben 't helaas wel met Exo eens, hij is wat 'plat' had wat dynamischer gemogen, maar erg goed detail!
|
die wil in niet onder mijn bed 's avonds!
prachtig ! |
mooimooimooi :D (y)
|
Phat gedaan, mooi gedetailleerd!
|
Citaat:
|
*Iek* wat een eng beest!
Maar wel mooi getekend :) Verder niet zoveel commentaar meer toe te voegen eigenlijk. Hoe lang heb je er over gedaan? |
hij is erg vet, en eigenlijk heeft dat platte ook wel weer iets, minder imposant misschien maar w'el heel gaaf...
en ik vind photoshop niet nodig, een gewone echte tekening vind ik veel mooier dan zo'n photoshopmanipulatie, maarja, wie ben ik.. heel tof!!! (y) |
Heeeel erg mooi...Teken er nog een in die stijl met 2 van die beesten die aan het paren zijn :D , dat moet cool zijn
|
Citaat:
|
echt zó koel
|
zeer goed!!!! :D
|
Wow, heel mooi.
|
Citaat:
en fantasie (y) maarehm, op welk formaat heb je dit getekent? |
Citaat:
Ik vind hem idd erg gedetailleerd en ook mooi getekend...knap, hoor. (y) |
hm mooi gedaan:)
|
moooi :)
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
dope.. knap gedaan.. hou er niet van, maar respect ervoor :)
|
Echt wel dope :)
|
Ik vind em erg vet! Je beheerst ook erg goed het schaduwgebruik en zo.
Top! (y) |
Citaat:
Het zou wel zodanig moet worden getekend dat je het niet direct herkent door de vormen Wel...gewoon een idee |
Het doet me trouwens denken uit dat insektachtig ding uit de matrix dat ze langs zijn navel in zijn lichaam laten huizen
|
ERRUG gaaf! Echt heel mooi!
|
geniaal
|
sprakeloos.. voegt zich aan empyrian toe
|
Super :eek:
echt die details,... heel mooi man! |
wow... echt heel erg mooi... joh
de schaduwtjes in de poten vink geweld ig... jammer dat jum gaat bewerken..... hou ik niet sow van... maa r ik ben er wel benieuwd naar... : |
*slik*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01. |