Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   KRO Detectives (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=45546)

Redman 07-04-2002 18:41

KRO Detectives

Frost, Midsomer Murders, Morse, Dalziel & Pascoe, enz.. Kijken hier meer mensen naar?

Piccola 07-04-2002 19:55

Jaaa! Vooral Frost en Morse vind ik erg cool!!!

Conan the Librarian 08-04-2002 13:53

Frost is :cool:. :)

brittje 08-04-2002 15:04

Ja, Frost en Midsomer Murders zijn echt cool.

Frost komt nu elke zaterdag op de belgische zender.

Optima 03-07-2003 14:09

Midsommeer murders vind ik erg goed
maar mijn favoriet is VARKENTJUUUUH oftewel: dalziel. Gisteren weer gezien en wat een fantastisch verhaal, wat een lompe boer is die dalziel toch maar toch ook ontwikkeld, en die grappen die hij maakt muwhahahahahah

meesterlijk

Severus 03-07-2003 15:08

Ja, ik ben gek van "Frost" en "Dalziel & Pascoe!" :cool: (y) Ik keek ook wel naar "Inspector Morse" en "Midsomer Murders", maar dat was me toch wat te braaf.

Ik kijk ook graag naar "Silent Witness", trouwens. :) (y)

Wie heeft er trouwens ook naar die Detective Nacht gekeken? :)

Ripper

Optima 03-07-2003 16:29

Citaat:

Ripper schreef op 03-07-2003 @ 16:08:

Ik kijk ook graag naar "Silent Witness", trouwens. :) (y)

nee silent witness vind ik slap, ik heb het een keer half gekeken omdat iemand het per se wilde zien. Nou, we zijn beiden in slaap gevallen...

A loved one 04-07-2003 19:00

Ik dacht dat ik de enige was! Van Frost zijn nieuwe afleveringen gemaakt, of niet? Zijn dat die nu op de Belg zijn? Frost is toch wel the King, ook wel Midsomer Murders, Silent Witness... Morse vind ik nogal saai, Frost is veel cooler.

Iemand trouwens ook de serie In Defence gekeken? Daar waren vier afleveringen van op de KRO, geloof ik. Ook best aardig.

En die andere serie, met die dokter die ook voor de politie werkte, met een hond en een zoon en een dochter maar zijn vrouw was overleden en er waren altijd te weinig mensen op de praktijk... Hoe heet dat nou???? AAAH, ik word gek.... als iemand het weet, verlos me uit mijn lijden.... Iets met een 's'...

Maar goed, ik heb die Detective Nacht opgenomen, heb nog alleen Frost kunnen kijken. Allemaal oude bekenden herkend... hoe oud was het laatste seizoen? Frost leek wel tien jaar ouder, en die Mullett herkende ik ook nauwelijks.

Daantje_0705 04-07-2003 19:24

Voor mij duren die te lang, ben opzich gek op detectives maar bij Morse en zo dan weet ik niet meer wie wie is en dan snap ik er aan het eind niets meer van.

Severus 04-07-2003 19:43

Citaat:

A loved one schreef op 04-07-2003 @ 20:00:
Maar goed, ik heb die Detective Nacht opgenomen, heb nog alleen Frost kunnen kijken. Allemaal oude bekenden herkend... hoe oud was het laatste seizoen? Frost leek wel tien jaar ouder, en die Mullett herkende ik ook nauwelijks.
Ja, het viel mij ook meteen op dat iedereen een stuk ouder was in die aflevering van Frost. Vond ik ook wat minder. Bovendien vond ik de kwaliteit (qua plot, maar ook qua acteerwerk) van die aflevering wat minder, dus het is zeker niet een van de beste afleveringen in de reeks van "A Touch Of Frost."

Ik hoop dat je gauw ook die andere detective-series van de "Detective Nacht" gaat kijken, want die zijn echt kei-goed en kei-spannend! :) Vooral bij "Rose & Maloney" zat ik op een gegeven moment echt op het puntje van mijn stoel! Erg goed! :) (y)

Ripper

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16.