Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   kijken (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=45550)

moedergans 07-04-2002 18:44

kijken

Ik weet niet precies hoe ik dit moet zeggen maar, ik heb een vraagje. Als je als meisje zijnde naar de borsten of de billen van een ander meisje kijkt is dat dan een ' teken' dat je lesbisch kan zijn?? Zelf denk ik wel eens dat ik dat doe als jaloersie omdat ik zelf niet zo'n geweldig figuur heb. Ik heb overigs wel een vriend waar ik veel van hou.

Misschien is het wel een hele domme vraag, maar ik wordt er momenteel wel onzeker van.

U-NiQ 07-04-2002 19:01

Ik doe het ook wel eens. Om dezelfde reden als jij. :)
Ik schaam me er niet voor, ik val op jongens, 100% zeker.

moenbase 07-04-2002 19:03

'k denk dat et om het laatste gaat.

lake bodom 07-04-2002 19:06

kijk ik zelf ook wel naar...
niet omdat ik lesbisch ben, niet omdat ik er jaloers op ben...
ik kijk gewoon graag naar mensen ofzo :S
en soms valt t gewoon op

rabecca 07-04-2002 19:11

Ik kijk ook vaak naar anders meisjes.
Ik zeg ook vaak zonder schaamte dat ik dat eeb heel mooi meisje vind ofzow.
ik ben zelf ook hetero maar ik vind meisjes zowieso mooier dan jongens.
Dus ik vind dat niet raar ofzo hoor

)Vampje( 08-04-2002 13:33

Ik kijk ook vaak naar de borsten en billen van een meid, maar dat is omdat ik ook op meiden val...:D
Ik denk dat jij dit meer doet omdat je een beetje tegen zo'n meisje opkijkt, omdat je zou willen dat je er ook zo uitzag, uit onzekerheid misschien...
Maar het kan natuurlijk ook zijn dat je stiekem toch bi-gevoelens hebt...

spacegirl 08-04-2002 13:44

ik denk dat iedereen dat weleens doet,hoe kan het anders dat veel meisjes veel gaan afvallen en anorexia krijgen door het modebeeld? omdat ze ernaar kijken! en zichzelf gaan vergelijken!

Als het daarbij blijft ben je niet lesbisch behalve als je bepaalde gevoelens krijgt als je er naar kijkt,en dan denk ik aan het willen aanraken,opgewonden worden ect.

PFP 08-04-2002 14:48

Citaat:

rabecca schreef:

ik ben zelf ook hetero maar ik vind meisjes zowieso mooier dan jongens.
Dus ik vind dat niet raar ofzo hoor

LOL bij mij zitten een oaar meisjes in de klas:p waarvan ik denk nog liever met een jongen dan met hen:rolleyes:

xxx_anouk_xxx 08-04-2002 21:14

Ik had het ook een keertje, nog niet zolang geleden, dat ik over heel veel meisjes had gedroomt en werd toen zo fuckin onzeker.. vind dat sommige meisjes gewoon een mooi lijf hebben, waar ik jaloers op moet zijn. Maar ik weet zeker, ben 100% hetero...

Kus

Freaked Reality 08-04-2002 21:20

Citaat:

moedergans schreef:
Ik weet niet precies hoe ik dit moet zeggen maar, ik heb een vraagje. Als je als meisje zijnde naar de borsten of de billen van een ander meisje kijkt is dat dan een ' teken' dat je lesbisch kan zijn?? Zelf denk ik wel eens dat ik dat doe als jaloersie omdat ik zelf niet zo'n geweldig figuur heb. Ik heb overigs wel een vriend waar ik veel van hou.

Misschien is het wel een hele domme vraag, maar ik wordt er momenteel wel onzeker van.

Ach....tis maar hoe je het bekijkt. Ik kijk zelden naar de borsten/billen van meisjes, dan ben ik gelukkig niet meteen homo ofzo :p. Ik kijk liever naar het gezicht ;). (heerlijk, beetje off/t zijn)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25.