![]() |
David-Beckham kuifje?
Ik vind ze echt cool, kan er niets aan doen (als je t type ervoor bent dan he) . Ben mijn vriend er ook al een aan het aanpraten maar die wil er niets van weten. Jongens, wat vinden jullie nu eigenlijk van zo'n kuifje/hanekam? Niet zo'n echte hele grote maar zo een die Beckham ooit ook eens had. En wat vinden de meiden ervan?
|
verschrikkelijk.
|
Hè bah een hanenkam :o
http://home.planet.nl/~landw046/HQ59.JPG da's de mijne trouwens maar van die modieuse kankerdingen... nee, ik zou denk ik nog liever een kam in mijn reethaar hebben dan |
Een kindje van een jaar of 6 die had dat, stond heel erg cool. Maar verder, neu.
|
zooo passe
|
monsterlijk
|
Beetje jammer dat zoveel jongens er ineens mee liepen/lopen, omdat Beckham het had. Pfft. Maar opzich wel leuk, stiekem ;)
|
Tis een van de gayste dingen van de afgelopen jaren en iedereen die er mee gesignaleerd word zou een nekschot moeten krijgen.
|
Citaat:
en schattige modieuze jongetjes moeten er een! nog steeds |
boy ben ik ff blij dat ik niet schattig en modieus ben
heuh ik zei 'boy' ? |
Citaat:
|
Citaat:
ik zei het weer :eek: |
aaarchhh en toch vind ik het mooi, puh :p kijk maar eens bij Duncan van ehmm hoe heet die Blue. Ik vind de band niet goed, maar Duncan met zijn kuifje vind ik wel goed :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(ha-ha at exo) |
Citaat:
|
Citaat:
Haha, en dan vinden sommige mensen het raar dat Lifestyle zo verneukt wordt! |
Citaat:
trek nu gen overhaaste conclusies :p (ja zwijg maar exo ghe. grom) |
Citaat:
|
ik vind ze ieeeeeeeeeeeeeeeeeeuw ;)
|
En dan heel veel gel erin.. *kwijl*
Maar ik ben helaas een beetje bevooroordeelt :D |
Citaat:
nee stierensperma dat is beter :p |
Als er iets achterhaald is, is het dat wel
|
Kan leuk staan, boeiend of het 'passé' is... sommige mannen hebben daar gewoon echt een hoofd voor.
|
Leuk voor de modieuze meelopertjes & modepopjes.
Aaargh mij niet gezien (n) |
het kuifje vind ik minder, het matje vind ik veel :cool:er
|
Citaat:
|
nix voor mij, zijscheiding namelijk de gexte
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zon soort kapsel lijkt me wel cool..alleen heb t haar er niet voor :p
|
conclusie:
"Konthaar Hanekam is wel een koele band :cool:" "Beckham "Hanekam" is wel een gay kapsel :rolleyes:" (citaten kunnen niet compleet overeenkomen met het eigenlijke gezegde) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
13:00 hé? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14. |